![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Mitt smeknamn absolut belopp mig. Jag är så borta om datorer! Jag behöver din hjälp! Jag kommer att tillbringa en månad i England med början i slutet av augusti. Just nu är allt jag har är en Dell skrivbordet och jag använder Internet för att kolla min e-post och mycket mer. Jag vill köpa en av mini laptops för min resa (i <$ 300 HP eller Dell versioner). Men jag har så många frågor ... En del kan tyckas dum och självklart, men bär med mig. Jag är borta Om jag köper en bärbar dator, kommer det att vara internet utrustade? Om jag skulle gå in i ett Wi-Fi-hotspot, skulle jag ha internet eller måste jag betala någon separat för att aktivera det på den bärbara datorn så att det kommer att fungera? Jag har flera vänner som har Verizon Wireless internet kort att få internet på sina bärbara datorer där Verizon har cell tjänst. Skulle det fungera i England? Jag undrar om det skulle fungera på samma sätt sedan för mig att få cell tjänst i England jag måste köpa någon form av internationell tjänst för att kunna använda signalen över det ...? Eller är jag missförstånd? Slutligen, hur är Skype? Jag har hört bra saker om den och efter att ha tittat på det, verkar det som ett stort värde och en jättebra idé. Det skulle vara underbart om jag kunde köpa den här lilla laptop och det fungerar som min anslutning till internet och min tillfälliga mobilen medan jag är borta. Så i grund och botten, jag önskar att jag kan köpa den här billiga lilla laptop och automatiskt har tillgång till Internet och telefon (via trådlös och skype). Men det är inte så enkelt.? Kan någon hjälpa mig??? Tack så mycket! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Look into få Samsung NC10 eller Lenovo S10 för en netbook En hel del platser i Storbritannien har gratis Wi-Fi hotspots, men du bör vänta på någon från Storbritannien till ett korrekt svar som en Skype är en bra idé, kostnaden för samtalet är bara en fraktion av detta från en cell Kanske när du befinner dig i Storbritannien kan du plocka upp en av 3G-pay as you go internet adaptrar så att du skulle ha interwebz vart du gick
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Japp ..... de små Netbooks att göra jobbet bra, bara se till att en man köper har XP installerat, som vissa kommer förinstallerade med Linux.
Jag har en PAYG Vodafone USB Modem Stick. Det är £ 39, vilket inkluderar 1 GB användning .... efter att det är £ 15 för en 1GB fyllnadsstöd. Detta fungerar på de flesta större städer och var en Vodafone cell signal finns tillgänglig, så om du inte är ute i stavar, det bör fungera bra. Den goda sidan med Vodafone är TopUps dont slut i slutet av månaden (som mest), så om du inte använder det, du inte förlora den. Det enda jag vill säga är ... Detta är perfekt för vardagliga surfa / mejl osv, men är inte bra om du ska använda Internet en hel del. Med detta sagt, enligt Vodafone, säger de 1gb är bra för - 30 timmar surf, 650 e-postmeddelanden och massor av nerladdningar. Kolla in Vodafones erbjudande här .... Du kan hämta denna dongle i någon Vodafone High Street butik, i Storbritannien, men det brukar arbeta utanför Storbritannien. När Skype / VoiP kolla in deras hemsidor ..... Jag använder voip, när jag är i USA och det besparar mig en förmögenhet ..... 1P en min ca till telefon Storbritannien. Om du bestämmer dig för att gå till detta, är det bäst att ta upp en USB Phone telefonen, som Messing med hörlurar och mikrofon är en smula av en smärta. Som nämnts vissa ställen ge gratis WiFi, såsom McDonalds och vissa krogar osv, men vi släpar långt efter USA och dessa anläggningar är lite ojämn och på många ställen, inte gratis. Hotell / Travelodge slita dig stora temne. HTH Mitt System: Hem Bygg
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Problem att ansluta 360 till Bärbar dator för Internet och LAN för PC till Laptop | navnut | Nätverk, Modem & VoIP | 24 | 12 april 2009 07:14 |
| Lost internet på nätet | dave2005 | Nätverk, Modem & VoIP | 5 | 22 december 2007 12:55 |
| Mina filer ligger någonstans, men helt förlorade. PLEASE HELP | spandy | Windows-operativsystem | 4 | 13 oktober 2007 07:48 |
| Program för att helt torka av c-enhet | Cew27 | Windows-operativsystem | 4 | 23 sep 2007 13:52 |
| Laptop batteri förlorade makten | AlasTTTair | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 3 | 14 august 2007 02:14 |
| Thread Tools | |
| |