![]() |
|
| |||
| |||
| Hey, så her er den aftale .... Jeg har brugt denne bærbar jeg fik fra en ven. Så vidt jeg ved, at det er temmelig gammel. Ligesom 7 år formentlig. Det er en HP. Godt det fungerede fint i den længste tid, og sidst batteriet vil ikke holde en afgift, så det skal sættes ind på alle tidspunkter. Min roommate accidently unplugged det uden at vide det ville slukke for den og nu er det plejer boot oppe. Den første skærm jeg ser, er den, hvor der står Start i fejlsikret tilstand, Start fra sidste arbejdsdag konfiguration, starter Windows normalt, at skærmen. Så du kan vælge et af dem, og det stadig gør det samme. Det vil se ud som det kommer til at fortsætte med at starte op, men efter at det aldrig helt støvler. Det bliver så langt, som til Windows-logoet, og derefter slukker og forsøger at genstarte og går ret til samme skærm igen. Det netop holder gøre dette. Er der nogen der har en idé om, hvad der kan være problemet??? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lyder som 1 af de centrale virtuelle chauffører kan være currupted gennem upassende lukket ned, prøv at starte i fejlsikret tilstand og så skal du måske se, hvor computeren hænger op, hvis den ikke starter op i fejlsikret tilstand, ville jeg sandsynligvis geninstaller vinduer for korrigere den beskadigede fil
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er en underlig en, det faktum, det bliver til boot-skærmen (xp logo).
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er en fælles fil korruption som følge af ukorrekt lukning, en Windows reparation vil ordne det.
Du skal bruge en XP-cd'en. Med hensyn til batteriet, bliver de gamle og ikke lide at blive tilsluttet i 24 / 7, det dræber cellerne. Erstatte det og ikke lader det være tilsluttet lysnettet hele tiden. Mit system: Hybr! D
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Computeren ikke Boot Up: ( | TOA5T | General Hardware Chat | 3 | 31 oktober 2008 04:16 |
| Min computer vil ikke starte op på alle | navnut | General Hardware Chat | 24 | 20. sep 2008 04:01 |
| Kan ikke Boot Computer | morrowj112 | General Hardware Chat | 9 | 4 august 2008 20:11 |
| Computeren ikke Boot | steve05 | Windows-operativsystemer | 4 | 8 januar 2008 12:40 |
| Computer vil ikke starte | ss8601 | CPU, bundkort og RAM | 5 | 24 november 2007 12:45 |
| Thread Tools | |
| |