![]() |
|
|
|||
|
|||
|
He, dus hier is de deal .... Ik gebruik deze laptop kreeg ik van een vriend. Voor zover ik weet is het behoorlijk oud. Net 7 jaar waarschijnlijk. Het is een HP. Nou, het werkte prima voor de langste tijd en de laatste tijd de batterij niet in het bezit een heffing heeft dus te worden aangesloten op alle tijden. Mijn kamergenoot ongeluk unplugged zij zonder het te weten zou het uit te zetten en nu is het gewoon opstarten. Het eerste scherm dat ik zie is die waar hij zegt: Start in de veilige modus, start vanaf laatste be-configuratie, Start Windows normaal, dat scherm. Dus je kunt kiezen voor een van hen en het nog steeds hetzelfde. Het zal uitzien als het gaat om het opstarten blijven, maar nadat het nooit volledig laarzen. Het wordt tot nu toe, wil het Windows-logo, en vervolgens wordt uitgeschakeld en probeert opnieuw op te starten en gaat recht op hetzelfde scherm weer. Het houdt gewoon dit te doen. Heeft iemand enig idee wat kan het probleem zijn??
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Klinkt als 1 van de kern virtuele stuurprogramma's kunnen worden currupted door het oneigenlijke stilgelegd, probeer het opstarten in de veilige modus en dan kun je zien waar uw computer ophangt, als het niet opstarten in de veilige modus zou ik waarschijnlijk Windows opnieuw te installeren met het oog juist het beschadigde bestand
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Dat is een raar is, het feit, het wordt aan de boot scherm (xp logo).
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Het is een gemeenschappelijk bestand corruptie als gevolg van verkeerd afsluiten, een windows reparatie zal fix it.
U hebt een XP-cd. Wat betreft de batterij, krijgen ze oud en word niet graag aangesloten 24 / 7, het doodt de cellen. Vervang en laten het niet aangesloten op het lichtnet de hele tijd. Mijn Systeem: Hybr! D
|