![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, så her er det mye .... jeg har brukt denne bærbar PC fikk jeg fra en venn. Så vidt jeg vet det er ganske gammelt. Som 7 år trolig. Det er en HP. Vel det var arbeider fin for lengst tid og i det siste batteriet vil ikke ha en kostnad, så det er må være koblet til alle tider. Min romkamerat uhell unplugged det uten å vite det ville skru den av og nå er det wont støvel opp. Den første skjermen jeg ser er det en hvor det står Start i sikkermodus, Start fra siste arbeidsdag konfigurasjon starte Windows på vanlig måte, at skjermen. Så du kan velge hvilket som helst av dem og den fremdeles gjør det samme. Det vil se ut som det kommer til å fortsette starter opp, men etter det aldri helt støvlene. Det blir så langt som til Windows-logoen, og deretter slår seg av og forsøker å starte og går rett til de samme skjermen igjen. Det holder bare gjør dette. Har noen noen ide om hva som kan være problemet?? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Høres ut som 1 av kjernen virtuelle drivere kan være currupted gjennom uriktig stengt, kan du prøve å starte i sikkermodus, og du kan se hvor maskinen henger seg, hvis det ikke støvel opp i sikker modus Jeg ville trolig installere vinduer i orden korrigere den ødelagte filen
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er en merkelig en, det faktum det får støvelen skjermen (xp logoen).
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er en felles fil korrupsjon på grunn av feilaktig nedleggelse, en vinduer reparasjon vil fikse det.
Du trenger en XP CD. Når det gjelder batteriet, får de gamle og liker ikke å bli koblet til 24 / 7, dreper den cellene. Bytt den og ikke la den være tilkoblet strømnettet hele tiden. Min System: Hybr! D
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Datamaskinen ikke Boot opp: ( | TOA5T | General Hardware Chat | 3 | 31 oktober 2008 04:16 |
| Min datamaskin vil ikke boot på alle | navnut | General Hardware Chat | 24 | 20nde sep 2008 04:01 |
| Kan ikke Boot Computer | morrowj112 | General Hardware Chat | 9 | 4 august 2008 20:11 |
| Datamaskinen ikke Boot | steve05 | Windows-operativsystemer | 4 | 8 januar 2008 12:40 |
| Datamaskinen vil ikke boot | ss8601 | CPUer, Hovedkort & RAM | 5 | 24 nov 2007 12:45 |
| Thread Tools | |
| |