![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, så här är det mycket .... jag har använt denna laptop jag fick från en vän. Såvitt jag vet att det är ganska gammalt. Liksom 7 år antagligen. Det är en HP. Väl det fungerar bra under längst tid och nyligen batteriet inte kommer att hålla en avgift så det måste vara inkopplad hela tiden. Min rumskompis unplugged misstag utan att veta om det skulle stänga av den och nu det brukar starta upp. Den första skärmen jag ser är den där det står starta i felsäkert läge startar från sista arbetsdagen konfiguration, starta Windows normalt, den skärmen. Så du kan välja någon av dem och det gör fortfarande samma sak. Det kommer att se ut som det kommer att fortsätta uppstart men efter det aldrig helt stövlar. Det blir så långt som till Windows-logotypen, och sedan stänger av och försöker starta om och går rätt till samma skärm igen. Det håller just detta. Har någon någon aning om vad som kan vara problemet??? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Låter som 1 av kärnan i virtuella drivrutiner kan currupted genom otillbörlig stängas av, försöka att starta upp i felsäkert läge och då du kan se var datorn lägger på, om man inte startar upp i felsäkert läge hade jag nog installera igen fönstren för korrigera den skadade filen
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det är en konstig en, eftersom den kommer till stöveln skärm (xp logon).
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det är ett gemensamt register för korruption på grund av felaktig avstängning, ett fönster reparation kommer att fixa det.
Du behöver en XP-skivan. När det gäller batteriet, får de gamla och inte gillar att vara inkopplad 24 / 7, dödar cellerna. Byt ut den och inte lämna den inkopplad i nätet hela tiden. Mitt System: Hybr! D
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Datorn inte starta upp: ( | TOA5T | General Hardware Chat | 3 | 31 oktober 2008 04:16 |
| Min dator kommer inte att starta upp på alla | navnut | General Hardware Chat | 24 | 20:e sep 2008 04:01 |
| Inte kan starta datorn | morrowj112 | General Hardware Chat | 9 | 4 august 2008 20:11 |
| Datorn inte Boot | steve05 | Windows-operativsystem | 4 | 8 januari 2008 12:40 |
| Datorn kommer inte att starta upp | ss8601 | Processorer, moderkort & RAM | 5 | 24 november 2007 12:45 |
| Thread Tools | |
| |