vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet

Register

Liitä minun Laptop TV

Reply

Thread Tools
Old 16 kesäkuu 2009, 01:52
Uusi Jäsen

Default Liitä minun Laptop TV

Haluan Conect minun Laptop TV saadaksemme Sylimikrot näyttö TV: ssä.
My Laptop ei ole S-video-porttia, se vain on VGA portti ja Oma TV suppors vain A / V-kaapeli (Cable kanssa Punainen ja valkoinen johto on audion ja yksi Yello lanka for Video) eikä Video Komponentti Kaapeli (Cable Punajuovaiset , sininen ja vihreä johdot).

kerro minulle, miten voin liittää VGA-portti minun Laptop A / V-Port TV.

Voiko Tarvitsen vain Kaapeli muuttaa tai tiettyjä laite liian ...
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Auta! My Laptop Yhtäkkiä ei yhdistä! Pixie Verkottuminen, Modeemit & VoIP 3 28 lokakuu 2009 11:45
Cant muodostat Internet minun Vista kannettava tietokone lainkaan psv143 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 0 12th Jun 2009 03:12
Ei voi muodostaa internet ellei vikasietotilassa kaksi kpl: Vista-kannettava tietokone. lwright Verkottuminen, Modeemit & VoIP 1 3. Feb 2009 14:56
Cant kytkeä kannettavan tietokoneen perussiemeniä XP verkko .. Miksi? newskin0318 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 1 17. Sep 2007 14:29
Läppäri ei muodostat internet in hotel room MarchingTbone317 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 5 30 Jul 2007 08:59
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.