mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer

Register

Koble til min bærbar PC til TV

Reply

Thread Tools
Old 16 juni 2009, 01:52
New Member Group

Default Koble til min bærbar PC til TV

Jeg vil Conect meg bærbar PC til TV for å få Laptops visning på TV.
Den bærbare maskinen min har ikke en S video utgangen, det bare har VGA-port, og My TV suppors bare A / V-kabel (kabel med røde og hvite kabler for lyd og en Yello wire for Video) og ikke Video Komponent Kabel (Cable med rødt , blå og grønne ledninger).

Gi meg beskjed hvordan kan jeg koble til VGA-porten på min laptop til A / V-port på TV.

Vil jeg bare trenger en kabel til å konvertere denne eller noen bestemt enhet for ...
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Please Help! Min laptop Plutselig Won't Connect! pixie Nettverk, modem og VoIP 3 28 oktober 2009 11:45
Cant koble til Internett fra min Vista laptop på alle psv143 Nettverk, modem og VoIP 0 12 juni 2009 03:12
Kan ikke koble til internett uten i sikker modus på to stk: Vista laptop. lwright Nettverk, modem og VoIP 1 3 februar 2009 14:56
Cant koble laptop til grunnleggende XP nettverk .. Hvorfor? newskin0318 Nettverk, modem og VoIP 1 17nde sep 2007 14:29
Laptop vil ikke koble til internett på hotellrommet MarchingTbone317 Nettverk, modem og VoIP 5 30 juli 2007 08:59
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.