![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg vil Conect meg bærbar PC til TV for å få Laptops visning på TV. Den bærbare maskinen min har ikke en S video utgangen, det bare har VGA-port, og My TV suppors bare A / V-kabel (kabel med røde og hvite kabler for lyd og en Yello wire for Video) og ikke Video Komponent Kabel (Cable med rødt , blå og grønne ledninger). Gi meg beskjed hvordan kan jeg koble til VGA-porten på min laptop til A / V-port på TV. Vil jeg bare trenger en kabel til å konvertere denne eller noen bestemt enhet for ... |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Please Help! Min laptop Plutselig Won't Connect! | pixie | Nettverk, modem og VoIP | 3 | 28 oktober 2009 11:45 |
| Cant koble til Internett fra min Vista laptop på alle | psv143 | Nettverk, modem og VoIP | 0 | 12 juni 2009 03:12 |
| Kan ikke koble til internett uten i sikker modus på to stk: Vista laptop. | lwright | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 3 februar 2009 14:56 |
| Cant koble laptop til grunnleggende XP nettverk .. Hvorfor? | newskin0318 | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 17nde sep 2007 14:29 |
| Laptop vil ikke koble til internett på hotellrommet | MarchingTbone317 | Nettverk, modem og VoIP | 5 | 30 juli 2007 08:59 |
| Thread Tools | |
| |