![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg har en Toschiba "Satellite" laptoop. Når jeg trykker på bootup knappen sker der ingenting, og ingen lys er synlige. Lysnettet / batteri enhed arbejder og levering 19,8 volt. Jeg formoder, dette bundkort magten er defekt i hvilket tilfælde det vil være en Toshiba reparation. (Laptops tilsyneladende ikke til gør-det-selv folk). Jeg fortalt af to butikker, at det vil være billigere for mig at købe en ny bærbar computer. Really??? Andres købe dette eller er det virkelig så kompliceret at reparere den gennemsnitlige bærbar? Din kommentar vil blive læst med interesse. Tak.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hvis du har ønsker at have siden på det selv og fik fat i en billig bundkort fra samme laptop gerne fra ebay dig. 1 gode trick, jeg har, er at tage billeder på et digitalt kamera som din demontering den bærbare computer, den måde, når du ser tilbage på de billeder, du kan se hvordan man kan sætte den sammen igen igen
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hvor gammel er den? Hvis sine over 3 år og derefter gå med butikker rådgivning, hvis det isnt, så tjekke din strømforsyning, lyder som det kan være defekt.
|
|
|||
|
|||
|
Jeg ved, at dette kan lyde overflødigt, men har dit forsøgt Energitilførsel op ved hjælp af AC kun batteriet fjernes?
Hertil kommer, for et par bukke, kan du sikkert finde en reparationsmanualen på cd for din model Toshiba. Jeg bruger dem hele tiden ... og de kommer i ganske handy ... også forholdsvis let at følge. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hvor gammel er den bærbare computer? Hvis det er nyt så det kunne passe under garantireparation.