![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on Toschiba Satelliitti-laptoop. Kun painan käynnistyskansiosta painiketta mitään ei tapahdu ja valoja ei ole näkyvissä. Verkkojohdon / battery yksikkö toimii ja tuottaa 19,8 volttia. Oletan tämän emolevyn teho on viallinen jolloin se on Toshiba korjaus. (Sylimikrot eivät näytä tee-se-itse-henkeä). Olen kertonut kaksi kaupoissa, että se on halvempaa minulle ostaa uuden kannettavan tietokoneen. Really? Kukaan muu ostaa vai onko se todella niin monimutkainen korjaaminen keskimäärin kannettava tietokone? Kommenttisi on lukenut kiinnostuneena. Kiitos. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos et halua sitten sen itse ja sai käsiinsä halpa emolevy on sama kannettava tietokone kuten peräisin eBay sinulle. 1 hyvä temppu Olen on ottaa valokuvia digitaalikamerasta kuin purkaminen kannettavan tietokoneen, että tapa, kun tarkastellaan takaisin kuvia näet, miten toteuttaa se taas yhdessä
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuinka vanha se on? Jos sen yli 3 vuotta sitten mennä kaupat neuvoja, jos se isnt, sitten Tarkista virtalähteen, kuulostaa se saattaa olla viallinen.
|
| |||
| |||
| Tiedän, että tämä saattaa kuulostaa tarpeeton, mutta olette yrittäneet virtaa käyttäen AC vain akku poistetaan? Lisäksi on muutamia dollareita, voit ehkä löytää korjaus käsikirja CD mallitietoja Toshiba. En käytä niitä koko ajan ... ja ne tulevat varsin kätevä ... myös melko helppo seurata. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuinka vanha tietokone? Jos se on uusi, se saattaa sovi alle takuu korjaus.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Please help! Läppäri bios kuollut! | cmp19 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 1 | 14 lokakuu 2009 00:28 |
| Vaikutukset kuollut akku voi olla läppäriin | ruipistola | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 10 | 19. toukokuuta 2009 09:09 |
| Dead Gateway M210 Laptop, PSU? | Bubba | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 3 | 16. Maaliskuu 2009 09:21 |
| Vettä kannettava tietokone - boot-valikko tulee näkyviin & joitakin avaimia ovat kuolleet | Dawnie | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 6 | 20. marraskuu 2008 11:53 |
| Cant kirjautua sisään! | bradleyjoes | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 26 | 29th Jan 2008 10:12 |
| Thread Tools | |
| |