![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb een Toschiba "Satellite" laptoop. Als ik druk op de knop opstarten gebeurt er niets en er geen licht zichtbaar zijn. Het lichtnet / batterij eenheid werken en het leveren van 19,8 volt. Ik veronderstel dat dit moederbord macht is defect in dat geval zal een Toshiba reparatie. (Laptops lijken niet op voor de doe-het-zelf-personen). Ik ben verteld door twee winkels dat het goedkoper voor mij om een nieuwe laptop. Echt? Iemand anders kopen of is het echt zo ingewikkeld om te herstellen van de gemiddelde laptop? Uw commentaar zal met belangstelling worden gelezen. Bedankt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als u zich wilt hebben geleden op het jezelf en je houd van een goedkoop moederbord uit dezelfde laptop als je van eBay. 1 Ik heb goede truc is om foto's op een digitale camera als uw demonteren de laptop, op die manier wanneer je kijkt terug op de foto's kunt u zien hoe u deze weer opnieuw samen
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hoe oud is het? Als het over 3 jaar, dan gaan met de winkels advies, als het isnt, dan controleer je voeding, klinkt het wellicht defect.
|
| |||
| |||
| Ik weet dat dit klinkt misschien overbodig, maar heb je geprobeerd de pomp met behulp van AC alleen met de batterij verwijderd? Bovendien, voor een paar dollar, kunt u waarschijnlijk een reparatie handleiding op CD voor uw model Toshiba. Ik gebruik ze de hele tijd ... en ze komen in heel handig ... ook vrij makkelijk te volgen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hoe oud is de laptop? Als het nieuwe dan kan passen in het kader van de garantie reparatie.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Please help! Laptop bios dood! | cmp19 | Laptops, Mobiles & PDA's | 1 | 14 oktober 2009 00:28 |
| Beïnvloeding van een dode batterij kan hebben op een laptop | ruipistola | Laptops, Mobiles & PDA's | 10 | 19 mei 2009 09:09 |
| Dead Gateway M210 Laptop, PSU? | Bubba | Laptops, Mobiles & PDA's | 3 | 16 mrt 2009 09:21 |
| Water op de laptop - boot-menu wordt nu weergegeven en sommige toetsen zijn dood | Dawnie | Laptops, Mobiles & PDA's | 6 | 20 nov 2008 11:53 |
| Cant aanmelden! | bradleyjoes | Virus, spyware & Security | 26 | 29 Jan 2008 10:12 |
| Thread Tools | |
| |