mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer

Register

Dead laptop - ingen tegn til liv

Reply

Thread Tools
Old 29th September 2008, 11:12
New Member Group

Default Dead laptop - ingen tegn til liv

Jeg har et Toschiba Satellitt laptoop. Når jeg trykker på bootup knappen ingenting skjer, og ingen lys er synlig. Den MAINS / batteri enhet fungerer og leverer 19,8 volt. Jeg antar dette hovedkortet makt er feil i dette tilfellet vil det være en Toshiba reparasjon. (Laptops ikke synes å for gjør-det-selv personer). Jeg er fortalt av to butikker at det blir billigere for meg å kjøpe en ny laptop. Virkelig?? Alle andre kan kjøpe dette, eller er det så komplisert å reparere den gjennomsnittlige bærbare? Din kommentar vil bli lest med interesse. Takk.
Old 29th September 2008, 11:31
Donor Group

Hvis du gjorde vil ha siden på det selv og fikk tak i en billig hovedkort fra samme laptop som fra ebay deg. 1 gode triks jeg har er å ta bilder på et digitalkamera som disassembling den bærbare datamaskinen, på den måten når du ser tilbake på bildene kan du se hvordan du setter det sammen igjen

Min System: --

Prosessor (er):
Intel 2,4 GHz Core 2 Quad
Hovedkort:
Acer EG31M
RAM-minne:
2 gig DDR2 667
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 8400GS
Lydkort:
Realtek High Definition Om bord
Harddisk (er):
500GB + 250GB + 180gb SATA 2
Optisk stasjon (er):
DVD-RW + DVD
Case / PSU:
UNBRANDED Case og PSU @ 500 watt
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
Realtek PCI-E gigabite NIC
Skjerm (er):
19 "LCD og 15 tommers LCD
Operating System (s):
Trippel Boot - Windows Vista Ultimat
Old 29th September 2008, 12:55
Donor Group

Hvor gammel er den? Hvis det over 3 år, og deretter gå med butikker råd, hvis den isnt deretter sjekke strømforsyning, høres ut som det kan være feil.

Min System: Deathstar 1.0 / utlånt MacBook

Prosessor (er):
Core 2 Quad / Dual-Core
Hovedkort:
Ny HP ting / Macbook ting
RAM-minne:
4GB DDR2 / 1GB DDR2
Graphics Card (s):
nVidia GeForce 8600GT
Lydkort:
Intel (r) integrert
Harddisk (er):
1TB SATA / Mac 120GB
Optisk stasjon (er):
Hitachi Blu-ray / Integrert
Case / PSU:
HP lager / Mac lager
Cooling:
Standardsporingskoden radiator og vifte / Samme
Nettverk / Internett:
Intel (r) Integrert / Mac AirPort
Skjerm (er):
HP w2408 / Macbook ting
Operating System (s):
Vista SP1 / Mac OS X Leopard (10.5)
Old 29th September 2008, 16:59
Donor Group

Jeg vet dette kan høres overflødig, men har prøvd slått opp med AC bare med batteriet fjernet?

I tillegg til et par dollar, kan du antagelig finne en reparasjon håndboken på CD for modellen Toshiba. Jeg bruker dem hele tiden ... og de kommer i ganske hendig ... også ganske enkelt å følge.
Old 8 oktober 2008, 08:30
Donor Group

Hvor gammel er den bærbare maskinen? Hvis det er nye så det kan passe inn under garantien reparasjon.

Min System: #

Prosessor (er):
Intel Q6600
Hovedkort:
MSI P6N SLI V2
RAM-minne:
2GB DDR2 PC6400 Corsair
Graphics Card (s):
XFX Nvidia 8600GTS 512MB
Lydkort:
Integrert 8 Channel
Harddisk (er):
320GB Samsung S-ATA 7200RPM
Optisk stasjon (er):
LG LightScribe
Case / PSU:
Thermaltake Soprano & Toughpower 750W
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
Trådløst
Skjerm (er):
Samsung SyncMaster 931BW 19 "
Operating System (s):
Windows XP Professional SP3
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Please help! Laptop bios død! cmp19 Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 1 14 oktober 2009 00:28
Effekter et dødt batteri kan ha på en bærbar ruipistola Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 10 19 mai 2009 09:09
Dead Gateway M210 Laptop, PSU? Bubba Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 3 16 mars 2009 09:21
Vann på laptop - oppstartsmenyen vises nå og noen nøkler er død Dawnie Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 6 20 nov 2008 11:53
Cant logge inn! bradleyjoes Virus, spionprogrammer og sikkerhet 26 29 januar 2008 10:12
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.