![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har et Toschiba Satellitt laptoop. Når jeg trykker på bootup knappen ingenting skjer, og ingen lys er synlig. Den MAINS / batteri enhet fungerer og leverer 19,8 volt. Jeg antar dette hovedkortet makt er feil i dette tilfellet vil det være en Toshiba reparasjon. (Laptops ikke synes å for gjør-det-selv personer). Jeg er fortalt av to butikker at det blir billigere for meg å kjøpe en ny laptop. Virkelig?? Alle andre kan kjøpe dette, eller er det så komplisert å reparere den gjennomsnittlige bærbare? Din kommentar vil bli lest med interesse. Takk. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du gjorde vil ha siden på det selv og fikk tak i en billig hovedkort fra samme laptop som fra ebay deg. 1 gode triks jeg har er å ta bilder på et digitalkamera som disassembling den bærbare datamaskinen, på den måten når du ser tilbake på bildene kan du se hvordan du setter det sammen igjen
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvor gammel er den? Hvis det over 3 år, og deretter gå med butikker råd, hvis den isnt deretter sjekke strømforsyning, høres ut som det kan være feil.
|
| |||
| |||
| Jeg vet dette kan høres overflødig, men har prøvd slått opp med AC bare med batteriet fjernet? I tillegg til et par dollar, kan du antagelig finne en reparasjon håndboken på CD for modellen Toshiba. Jeg bruker dem hele tiden ... og de kommer i ganske hendig ... også ganske enkelt å følge. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvor gammel er den bærbare maskinen? Hvis det er nye så det kan passe inn under garantien reparasjon.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Please help! Laptop bios død! | cmp19 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 1 | 14 oktober 2009 00:28 |
| Effekter et dødt batteri kan ha på en bærbar | ruipistola | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 10 | 19 mai 2009 09:09 |
| Dead Gateway M210 Laptop, PSU? | Bubba | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 3 | 16 mars 2009 09:21 |
| Vann på laptop - oppstartsmenyen vises nå og noen nøkler er død | Dawnie | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 6 | 20 nov 2008 11:53 |
| Cant logge inn! | bradleyjoes | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 26 | 29 januar 2008 10:12 |
| Thread Tools | |
| |