![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har en Toschiba "Satellit" laptoop. När jag trycker på uppstart-knappen händer ingenting, och inga lampor är synliga. Huvudled / batteri enheten fungerar och ger 19,8 volt. Jag antar att detta moderkort power är felaktig då det kommer att bli en Toshiba reparation. (Bärbara datorer verkar inte för gör-det-själv-människor). Jag har sagt två butiker att det kommer att bli billigare för mig att köpa en ny laptop. Verkligen?? Någon annan köpa den här eller är det verkligen så komplicerat att reparera den genomsnittliga bärbara datorn? Din kommentar kommer att läsas med intresse. Tack. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om du ville ha sedan i det själv och fick tag i ett billigt moderkort från samma laptop precis från ebay dig. 1 bra trick jag har är att ta bilder på en digital kamera som demontering den bärbara datorn, så när du ser tillbaka på bilderna kan du se hur du kan få det igen
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hur gammal är den? Om det över 3 år och sedan gå med butiker råd, om det isnt, kontrollera då ditt nätaggregat, låter som det kan vara fel.
|
| |||
| |||
| Jag vet att detta kan låta överflödigt, men har du försökt driva upp med AC endast batteriet bort? Dessutom, för ett par dollar, kan du förmodligen hitta en reparation manual på CD för din modell Toshiba. Jag använder dem hela tiden ... och de kommer i ganska händig ... också ganska lätt att följa. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hur gammal är den bärbara datorn? Om det är nytt så det kan passa under garantireparation.