vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet

Register

Dell Inspiron E1505 Screen ongelmat

Reply

Thread Tools
Old 2 joulukuu 2007, 14:20
Uusi Jäsen

Default Dell Inspiron E1505 Screen ongelmat

Hei kaikki, olen kipeästi apua täällä, ja olin todella arvostan neuvoja.

Omistan Notko Inspiron E1505 kannettava tietokone Windows XP Media Edition. Pari kuukautta sitten löysin minun tietokone istui sohvapöytä pieni lätäkkö veden alla. Miten tämä onnettomuus tapahtui, on edelleen sitä minulle, koska se on tapahtunut keskellä yötä (Minulla on 2 kissaa ja koira, joten mitään kertoa).

En anna tietokoneen kuivua niin hyvin kuin pystyin. Useiden tuntien kuluttua aloitin sen ylös, ja se käynnistynyt hienosti. Sitten huomasin vasemmassa reunassa näytön menossa dim. Äärimmäisenä oikealla puolella palaa täydellisesti, mutta vasemmalla puolella on niin pimeä, tuskin voin lukea sen päivällä.

Kirkkaus ei ole täydellinen jaettu joko se liukuu synkimmistä osa näytöstä on äärimmäisenä vasemmalla on kirkkain on oikeassa reunassa.

Lisäksi joka kerta, kun yritän kääntää näytön kirkkautta on suurin, se tavallaan "shortsit pois" (ja paremman puutteessa kuvaus) ja vain sammuu kokonaan. Tietokone on edelleen käynnissä, mutta näyttö lakkaa toimimasta. Minun täytyy lähteä sitä pienempi kirkkaus puitteet näytön pysyä. Jos teen tietokoneen lepotilaan käyttäen näppäinkomentoja, niin tuo takaisin uudelleen, näyttöön tulee takaisin. Mutta kirkkain jossa se kestää vain pari sekuntia - ja se on tietokoneen kytkettynä pistorasiaan mutta sen käynnissä akku, en pääse läheskään täysin kirkasta eikä se oikosulun pois.

Seuraavassa joitakin lisätietoja. Kun ensimmäisen kerran boot my laptop, kun se ottaa jo pois useita tunteja, näyttö toimii lähes täydellisesti (se ei kuitenkaan anna minun tehdä se mahdollisimman kirkkautta ilman oikosulun ulos). Sitten muutaman minuutin kuluttua, himmennyksellä alkaa esiintyä vasemmalla puolella, ja sitten puolen tunnin sisällä se on melkein liian tumma lukea. Mukana on myös erittäin pehmeä kimeä "pörinä ääni" (jälleen puuttuu parempi kuvaus) peräisin näytön, että pysähtyy shortsit pois.

Joten yhteenvetona ...

(*) Kun on pois käytöstä useita tunteja, näyttö toimii hyvin
(*) Vasemmassa laidassa näytön tulee melkein liian tumma luettava 30 minuutin kuluessa ja säilyy näin
(*) Screen "shortsit ulos", kun otan kirkkausasetus sen korkeimman
(*) "Buzzing" ääni kuulluksi, kun näyttö on päällä

Neuvoja voit tarjota olla suuresti arvostaa! Olen odottava te voi pelastaa minut ostaa toisesta tietokoneesta.
Old 4 joulukuu 2007, 07:17
Rahoittajien ryhmän

Default Dell Inspiron E1505 Screen ongelmat

Inhottava! Sen pitäisi kuulua kotivakuutuksen, jos sinulla on sitä.

Korvaa kansi ei ole vaikea tehtävä, jotta voit saada halvalla korjaus.

Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Dell Support Center Dsc.exe messing up Dell Inspiron 1300 dmdougie General Software Chat 6 18 marraskuu 2009 13:25
Paljon ongelmia Dell Inspiron 6400 charlie792 Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 1 12 marraskuu 2009 06:18
Inspiron 6400 Dell Laptop. Näyttö menee tyhjäksi 2 päivän kuluttua uudelleenasennusta tolet Windows-käyttöjärjestelmät 2 8. toukokuuta 2009 08:07
Dell Inspiron 6400 Laptop erilaisia ongelmia Erbowman Rautatavaran Chat 10 25th Mar 2009 18:03
Ei voi Tulosta - Dell E1505 BlackDragon0480 Digital Imaging & Tulostimet 3 26. Jan 2009 10:39
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.