![]() |
|
| |||
| |||
| Hey allemaal, ik ben dringend behoefte aan wat hulp hier, en ik zou echt graag uw advies. Ik heb een Dell Inspiron E1505 laptop met Windows XP Media Edition. Een paar maanden geleden ontdekte ik mijn computer zit op mijn salontafel met een kleine plas water eronder. Hoe dit ongeval heeft plaatsgevonden is nog steeds buiten mij, als het moest zijn gebeurd in het midden van de nacht (ik heb 2 katten en een hond, dus er is niet te zeggen). Ik laat de computer uitdrogen zo goed als ik kon. Na enkele uren begon ik het op, en het geboot prima. Toen merkte ik aan de linkerkant van het scherm gaan dimmen. De rechterkant is perfect verlicht, maar de linkerkant is zo donker Ik kan nauwelijks lezen in de dag. De helderheid is geen perfecte gesplitst ofwel, het verdwijnt uit het donkerste gedeelte van het scherm is uiterst links naar de helderste wezen op uiterst rechts. Ook elke keer als ik probeer het en draai de helderheid van het scherm tot zijn hoogste, het soort van "shorts out" (bij gebrek aan een betere omschrijving), en net schakelt volledig. De computer draait nog steeds, maar het scherm stopt met werken. Ik moet het laten bij een lagere helderheid voor het scherm te blijven. Als ik de computer via het toetsenbord hibernate commando's te maken, dan weer terug breng het weer, zal het scherm komen weer aan. Maar op de helderste instelling het duurt maar een paar seconden - en dat is met de computer ingeplugd Terwijl zijn uitgevoerd op de accu, kan ik niet ergens in de buurt van volledige helderheid te krijgen zonder dat kortsluiting uit. Hier is wat meer informatie. Toen ik mijn laptop opstart na te zijn uitgeschakeld voor enkele uren, wordt het scherm functie bijna perfect (het is nog steeds niet laat me het om het hoogste niveau van helderheid zonder kortsluiting out). Toen na enkele minuten, het dimmen begint te komen aan de linkerkant, en vervolgens binnen een half uur is het bijna te donker om te lezen. Er is ook een zeer zachte high-pitched "zoemend geluid" (ook hier ontbreekt in betere omschrijving) afkomstig van het scherm dat stopt wanneer het shorts uit. Dus in samenvatting ... (*) Na enkele uren af, scherm functioneert goed (*) Linkerkant van het scherm wordt bijna te donker om te lezen binnen 30 minuten en blijft op die manier (*) Screen "shorts out" als ik de helderheid tot zijn hoogste (*) "Buzzing" geluid gehoord, terwijl het scherm is Elk advies kunt u bieden zou zeer gewaardeerd worden! Ik hoop dat jullie me kunnen redden van het kopen van een andere computer. |
|
| |||
| |||
| Onaangenaam! Het moet worden gedekt door verzekering thuis als je het hebt. Vervangen van de deksel is niet een moeilijke taak, zodat je kunt een goedkope reparatie.
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Dell Support Centre Dsc.exe Messing Up Dell Inspiron 1300 | dmdougie | Algemene programmatuurnoot Chat | 6 | 18 november 2009 13:25 |
| Veel problemen met Dell Inspiron 6400 | charlie792 | Laptops, Mobiles & PDA's | 1 | 12 november 2009 06:18 |
| Dell Inspiron 6400 Laptop. Scherm Goes Blanco 2 dagen na herinstallatie | tolet | Windows besturingssystemen | 2 | 8 mei 2009 08:07 |
| Dell Inspiron 6400 Laptop diverse problemen | Erbowman | Algemeen Hardware Chat | 10 | 25 mrt 2009 18:03 |
| Kan niet afdrukken - Dell E1505 | BlackDragon0480 | Digital Imaging & Printers | 3 | 26 Jan 2009 10:39 |
| Thread Tools | |
| |