![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har lige fået en ny Dell Latitude 630 og min mobil-kortet (Sprint Pantech PX-500 Mobile Broadband Card) låser det op i 9 ud af 10 trys. I så fald skulle koldt stoppe det ved at holde afbryderknappen i 5 sekunder, fordi jeg ikke engang kan få Windows Jobliste til at arbejde ... intet fungerer. Firmwaren til kortet er blevet opdateret i løbet af en af de sessioner det faktisk arbejdede. Sjove ting er, at min 3 år gamle Toshiba Satillite stadig fungerer fint med det samme mobile kortet. Det ALDRIG låst op med denne bærbare ... nogensinde. Hvad er konflikt, og hvordan kan jeg løse det? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De udstationerede 3 af nøjagtig de samme ting
| |||
| |||
| Sorry for den tredobbelte post ... Der var noget galt med internetforbindelse, og jeg aldrig recieveed bekræftelse på, at nogen af de stillinger, der gik igennem ... sorry. |
|
| |||
| |||
| at happenes til mig nogle gange, men bare med stillinger, så jeg efter 2 |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Dell Latitude Laptop - Lav Virtual Memory Problemer | Chinadoll | Windows-operativsystemer | 8 | 21. jun 2009 00:33 |
| Min Dell Latitude D531 går ned, for ingen grund. | Kristian | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 23. maj 2009 08:47 |
| Dell Latitude D800 Monitor opfører Oddly Efter RAM Install - grønne bjælker? | mjnice | Laptops, Mobiles & PDA'er | 4 | 11 april 2009 06:36 |
| HTC Touch / Sprint | mpenney | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 4 november 2008 15:52 |
| Sprint Pantech PX500 låse op min Dell Latitude 630, men ikke min Toshiba | rmartin158 | Networking, Modemer & VoIP | 4 | 2 april 2008 23:23 |
| Thread Tools | |
| |