![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Sain uuden Dell Latitude 630 ja kännykkääni kortti (Sprint Pantech PX-500 Mobile Broadband-kortti) lukot on enintään 9 out of 10 trys. Sitten on kylmä estää sen pitämällä virtapainiketta 5 sekunnin ajan, koska en voi edes Windows Task Manager töihin ... mikään ei toimi. Firmware kortti on päivitetty ajan yhdessä istunnossa on todella toiminut. Hauska asia on, että minun 3-vuotias Toshiba Satillite edelleen toimii hienosti samalla Mobile kortilla. Se KOSKAAN lukitussa tilassa tämän laptop ... koskaan. Mikä on konflikti ja miten voin ratkaista sen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| te lähetetty 3 saman tarkka asioista
| |||
| |||
| Sorry for triple virkaan ... jotain vialla Internet-yhteys, ja en koskaan recieveed vahvistus siitä, että mitään virkaa meni läpi ... sorry. |
|
| |||
| |||
| että happenes minulle joskus vaan viestitkin joten olen lähettänyt 2 |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Dell Latitude Laptop - Alhainen Näennäismuisti ongelmat | Chinadoll | Windows-käyttöjärjestelmät | 8 | 21. kesäkuu 2009 00:33 |
| Oma Dell Latitude D531 kaatuu ilman mitään syytä. | Kristian | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 1 | 23. toukokuuta 2009 08:47 |
| Dell Latitude D800 Monitor käyttäytyy paradoksaalista jälkeen RAM Asenna - Vihreä Bars? | mjnice | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 4 | 11. Huhtikuu 2009 06:36 |
| HTC Touch / Sprint | mpenney | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 1 | 4. marraskuu 2008 15:52 |
| Sprint Pantech PX500 lukot jopa minun Dell Latitude 630, mutta ei minun Toshiba | rmartin158 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 4 | 2. Huhtikuu 2008 23:23 |
| Thread Tools | |
| |