![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik heb een nieuwe Dell Latitude 630 en mijn gsm-kaart (Sprint Pantech PX-500 Mobile Broadband Card) sloten het op 9 van de 10 trys. Vervolgens heb ik nog te koud stoppen, door de uit-knop gedurende 5 seconden, want ik kan niet eens de Windows task manager aan het werk ... niets werkt te krijgen. De firmware van de kaart is bijgewerkt tijdens een van de sessies ook daadwerkelijk werkte. Grappig is dat mijn 3 jaar oude Toshiba Satillite functioneert nog steeds prima met hetzelfde mobiele kaart. Het NOOIT met deze laptop op slot ... ooit. Wat is het conflict en hoe kan ik dit oplossen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| je op de 3 van precies dezelfde dingen
| |||
| |||
| Sorry voor de triple post ... Er was iets mis met de internetverbinding en ik heb nooit recieveed de bevestiging dat geen van de berichten ging door ... sorry. |
|
| |||
| |||
| dat happenes me soms, maar alleen met de berichten, zodat ik na 2 |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Dell Latitude Laptop - Lage Virtueel geheugen Problemen | Chinadoll | Windows besturingssystemen | 8 | 21 jun 2009 00:33 |
| Mijn Dell Latitude D531 Is crashen, voor geen enkele reden. | Kristian | Laptops, Mobiles & PDA's | 1 | 23 mei 2009 08:47 |
| Dell Latitude D800 Monitor Gedraagt Gek Na RAM Install - groene balken? | mjnice | Laptops, Mobiles & PDA's | 4 | 11 apr 2009 06:36 |
| HTC Touch / Sprint | mpenney | Laptops, Mobiles & PDA's | 1 | 4 Nov 2008 15:52 |
| Sprint Pantech PX500 lock-up van mijn Dell Latitude 630, maar niet mijn Toshiba | rmartin158 | Netwerken, modems & VoIP | 4 | De 2 april 2008 23:23 |
| Thread Tools | |
| |