![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har nettopp fått en ny Dell Latitude 630 og min mobil-kortet (Sprint Pese PX-500 Mobile Broadband Card) låser den opp 9 av 10 trys. Jeg må da kaldt stoppe den ved å holde inne power-knappen i 5 sekunder fordi jeg ikke engang kan få Windows Oppgavebehandling til å arbeide ... ingenting fungerer. The firmware til kortet er blitt oppdatert i løpet av én av øktene det faktisk fungerte. Morsom ting er at min 3 år gamle Toshiba Satillite fortsatt fungerer fint med det samme mobile kortet. Det har aldri låst opp med denne laptop ... noensinne. Hva er konflikt, og hvordan løser jeg det? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| du postet 3 av de samme tingene
| |||
| |||
| Sorry for the trippel innlegget ... Noe var galt med internettforbindelse og jeg har aldri recieveed bekreftelse på at noen av innleggene gikk gjennom ... sorry. |
|
| |||
| |||
| som happenes til meg noen ganger, men bare med innlegg så jeg Post 2 |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Dell Latitude Laptop - Lav Virtuelt minne Problemer | Chinadoll | Windows-operativsystemer | 8 | 21 juni 2009 00:33 |
| Min Dell Latitude D531 krasjer, uten grunn. | Kristian | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 1 | 23 mai 2009 08:47 |
| Dell Latitude D800 Monitor oppfører seg Oddly Etter RAM Installer - Green Bars? | mjnice | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 4 | 11 april 2009 06:36 |
| HTC Touch / Sprint | mpenney | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 1 | 4 nov 2008 15:52 |
| Sprint Pantech PX500 låser opp min Dell Latitude 630, men ikke min Toshiba | rmartin158 | Nettverk, modem og VoIP | 4 | 2 april 2008 23:23 |
| Thread Tools | |
| |