![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag fick just en ny Dell Latitude 630, och min mobil kortet (Sprint Pantech PX-500 Mobile Broadband Card) låser upp den 9 av 10 trys. Jag måste då kalla stoppa det genom att hålla strömbrytaren intryckt i 5 sekunder för att jag inte ens kan få Windows Aktivitetshanteraren att arbeta ... ingenting fungerar. Den firmware för kortet har uppdaterats under en av sessionerna det faktiskt fungerade. Roliga är att min 3-åring Toshiba satillit fortfarande fungerar bra med samma mobil kortet. Det aldrig låst upp med denna laptop ... någonsin. Vad är konflikter och hur kan jag lösa det? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| du postat 3 av exakt samma saker
| |||
| |||
| Ursäkta för trippel post ... Något var fel med internetuppkoppling och jag aldrig recieveed bekräftelse på att någon av de tjänster som gick igenom ... förlåt. |
|
| |||
| |||
| att happenes till mig ibland, men bara med tjänster så att jag efter 2 |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Dell Latitude Laptop - Lågt virtuellt minne Problem | Chinadoll | Windows-operativsystem | 8 | 21 juni 2009 00:33 |
| Min Dell Latitude D531 kraschar, utan anledning. | Kristian | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 1 | 23 maj 2009 08:47 |
| Dell Latitude D800 Monitor beter Konstigt nog Efter RAM Installera - Green Bars? | mjnice | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 4 | 11 april 2009 06:36 |
| HTC Touch / Sprint | mpenney | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 1 | 4 november 2008 15:52 |
| Sprint Pantech PX500 låser upp min Dell Latitude 630, men inte min Toshiba | rmartin158 | Nätverk, Modem & VoIP | 4 | 2 april 2008 23:23 |
| Thread Tools | |
| |