![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Troede, at jeg gerne dele min nyeste legetøj med dig parti.
Bare erstattet mit skrivebord med denne nye laptop. Jeg er ikke bruger det til spil alligevel og fancy overførsel af den bærbare computer, Kan tro det spec for de penge, intet andet rører ved det, det er en fantastisk maskine. http://www.ebuyer.com/product/140800 Mit system: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ser pænt ud, bruger du din pc så godt, eller er du komme af med det? og personligt ville jeg gå til en tablet, rarther end en bærbar synes jeg.
| |||
| |||
| Solgt skrivebordet til min gamle mand, han er en hardcore gamer. |
|
| |||
| |||
| Lmao awsome! og den bærbare computer har stor bang for buck. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nice spec Dave ..... Jeg greb dette Fujitsu en måned siden for £ 399 og det er forbløffende hurtigt.
Jeg er ikke en gamer enten og det giver mit skrivebord en serie for sine penge. Så .... hvor lang tid tog det, før du geninstalleret det og sluppet af med alle de bloat, som Norton? Mit system: Hjem Build
|
|
| |||
| |||
| That's pretty good too Phil. Jeg var desperat for at få en 17 "skærm og design klogt det er som en iPhone. Tog mig et godt par timer at komme af med det hele, Norton, HP Hjælp bla bla HHE han. Alle pæn og ren nu. :) |
|
| |||
| |||
| Yep det HPs er pænt lavet og ser smuk, "build" kvalitet er meget høj for. Vi har 3 Fujitsus i huset, har en blevet misbrugt af min søn gennem Uni og er still going strong, så jeg boede sammen med navnet. Første jeg gjorde, da jeg fik det tændt, var at slette alle partitioner og lægge Vista Ultimate x86 på det. Jeg troede, det kunne bremse, med Ultimate på det, men det er surprisingl hurtigt stadig .... Jeg sætter SP1 på en uge eller 2 tilbage, og at der helt sikkert fremskyndet filkopieringen spørgsmål. Når jeg sammenligner det med min gamle Acer Aspire 1682, det virkelig lader det ud i kulden. |
|
| |||
| |||
| Godt træk, Dave. Min stationære pc er ovenpå samle støv nu. Min laptop er A4 størrelse, og jeg holder alle vigtige filer bakket op på en 500Gb filserver ovenpå, som køres fra en vidunderlig lille kasse der kører Linux. Brilliant smule af hardware, en fuldt udbygget computer på størrelse med en USB-hub. http://www.linksys.com/servlet/Satel...=1931258184B16 http://www.nslu2-linux.org/wiki/Main/HomePage
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg kan godt lide at overføre mine lappy men kan ikke lide, at jeg kan ikke rigtig pille ved det, jeg elsker at åbne opgradering og leger med desktop ... kinda miss it :-(
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Nå, kan du åbne det og tage det i stykker i hvert fald! ![]() Opgradering er begrænset til RAM, harddisk og en bedre indbyggede WiFi-kort. De to første er normalt nok for mig, men jeg er ikke afvisende over for at opgradere ulige bundkortet. Jeg spekulerer på, hvor mange bærbare computere giver dig mulighed for at opgradere processoren? (På et hypotetisk senere tidspunkt, når priserne er faldet.)
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Min Desktop og alt er kipbar i den ene side på min bærbare | thearner | Windows-operativsystemer | 13 | 14 februar 2009 10:23 |
| Moderen til alle bærbare computere, Gud laptop, der vil give endefuld dit skrivebord | cheesepuff | Laptops, Mobiles & PDA'er | 16 | 25 november 2008 15:58 |
| Desktop eller Laptop? | KanoakaVirus | General Hardware Chat | 12 | 23 november 2008 22:14 |
| Vista Desktop Spørgsmål om HP Laptop | JennB213 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 2 | 7 januar 2008 11:00 |
| Tilslutte et skrivebord til en bærbar computer via USB | Lauro | Networking, Modemer & VoIP | 5 | 6. jan 2008 05:21 |
| Thread Tools | |
| |