![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ajattelin samaa uusin lelu sinua paljon.
Aivan korvattu työpöydälle tämän uuden laptop. En ole käyttänyt sitä pelejä muutenkin ja hienoja siirrettävyyttä kannettava tietokone, Voi uskoa spec varten rahaa, ei mitään muuta koskettaa sitä, se on hyvä kone. http://www.ebuyer.com/product/140800 My System: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| näyttää hienolta, käytät tietokoneen samoin, vai oletko päästä eroon? ja henkilökohtaisesti haluaisin mennä tabletti, rarther kuin kannettavan mielestäni.
| |||
| |||
| Myyty työpöydän vanha mies, hän hardcore gamer. |
|
| |||
| |||
| Lmao awsome! ja kannettava tietokone on suuri bang for buck. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nice spec Dave ..... I tarttui tämä Fujitsu kuukausi sitten hintaan £ 399 ja se on hämmästyttävän nopeasti.
| |||
| |||
| That's pretty good too Phil. Olin epätoivoinen saada 17 "näyttö ja muotoilu viisasta on kuin iPhone. Otti minut hyvin muutaman tunnin päästä eroon kaiken, Norton, HP Ohjekeskus bla bla hhe hän. Kaikki nice and clean nyt. :) |
|
| |||
| |||
| Jep HPS on kauniisti tehty ja näyttää tosi, rakentaa laatuun vaikuttaa erittäin liikaa. Meillä on 3 Fujitsus talossa yksi on väärin poikani kautta Uni ja on edelleen voimissaan, joten jäin nimen. Ensimmäinen asia, tein, kun sain sen virta, oli poistaa kaikki osiot ja asettaa Vista Ultimate x86 sitä. Ajattelin, että se hidastaa, jossa Ultimate sitä, mutta se on surprisingl nopea edelleen .... Esitin SP1 viikon tai 2 takaisin ja että varmasti nopeuttaa tiedostojen kopiointi kysymyksiä. Kun vertaan sitä minun vanha Acer Aspire 1682, se oikeastaan jättää oman onnensa nojaan. |
|
| |||
| |||
| Hyvä siirto, Dave. Oma Desktop PC on yläkerrassa kerää pölyä nyt. My laptop on A4-kokoinen, ja minun pitää kaikki tärkeät tiedostot varmuuskopioidaan annetun 500Gb tiedostopalvelimessa yläkertaan, joka alkaa ihana pieni laatikko Linuxille. Brilliant vähän laitteiston, täysimittaisen tietokoneen koko USB-keskittimen. http://www.linksys.com/servlet/Satel...=1931258184B16 http://www.nslu2-linux.org/wiki/Main/HomePage
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Pidän siirrettävyyden minun lappy, mutta eivät pidä siitä, että minun cant todella korjailla sitä, rakastan avaaminen parantamisen ja leikkivät työpöydät ... kinda miss it :-(
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| No, voit avata sen ja ottaa sen kappaleiksi ainakin! ![]() Päivitys on rajoitettu RAM, HDD ja parempi laivalla WiFi-kortti. Kaksi ensimmäistä ovat yleensä riittää minulle, mutta en ole vastenmielinen parantamiseen Odd emolevyn. Mietin, kuinka paljon kannettavien tietokoneiden avulla voit päivittää prosessori? (Hypoteettista myöhemmin, kun hinnat ovat laskeneet.)
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Oma Desktop ja kaikki on Tiedonsiirtonopeutta yhdelle sivulle Oma Laptop | thearner | Windows-käyttöjärjestelmät | 13 | 14th Feb 2009 10:23 |
| Äiti kaikki kannettavat tietokoneet, jumala kannettava tietokone, joka piiskaa työpöydälle | cheesepuff | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 16 | 25. marraskuu 2008 15:58 |
| Työpöydälle tai Laptop? | KanoakaVirus | Rautatavaran Chat | 12 | 23. marraskuu 2008 22:14 |
| Vista Desktop Kysymys HP Laptop | JennB213 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 2 | 7. Jan 2008 11:00 |
| Liittäminen työpöydän kannettavan tietokoneen USB - | Lauro | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 5 | 6. Jan 2008 05:21 |
| Thread Tools | |
| |