![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dacht dat ik mijn nieuwste speeltje met je partij.
Net als mijn desktop met deze nieuwe laptop. Ik ben niet gebruikt voor games toch en fancy van de meeneembaarheid van de laptop, Kan denk dat de spec voor het geld, en niets anders raakt het, het is een geweldige machine. http://www.ebuyer.com/product/140800 Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ziet er mooi, gebruikt u uw pc ook, of bent u het wegwerken van dat? en persoonlijk zou ik gaan voor een tablet, rarther dan een laptop denk ik.
| |||
| |||
| Verkocht het bureaublad naar mijn oude man, hij is een hardcore gamer. |
|
| |||
| |||
| Lmao awsome! en de laptop heeft een grote klap voor de Buck. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nice spec Dave ..... Ik pakte dit Fujitsu een maand geleden voor £ 399 en het is verbazingwekkend snel.
Ik ben geen gamer hetzij en geeft mijn bureaublad een run voor zijn geld. Dus .... Hoe lang duurde het voordat je het opnieuw en kreeg ontdoen van alle zwellen, net als Norton? Mijn Systeem: Home Bouw
|
|
| |||
| |||
| Dat is vrij goed te Phil. Ik was wanhopig om een 17 "scherm en het ontwerp is het verstandig als een iPhone. Kostte me een goed paar uur af te raken van dit alles, Norton, HP Helpcentrum bla bla HHE hij. Alle mooie en schone nu. :) |
|
| |||
| |||
| Yep de HP's zijn mooi gemaakt en ziet er mooi, de kwaliteit lijkt zeer hoog is. We hebben 3 Fujitsus in het huis, een is misbruikt door mijn zoon via Uni en is nog steeds sterk, dus ik bleef bij de naam. Eerste wat ik deed toen ik heb het van stroom, was het verwijderen van alle partities en zet Vista Ultimate x86 op. Ik dacht dat het zou kunnen vertragen, met Ultimate op, maar het is surprisingl snel nog .... Ik heb SP1 op een week of 2 terug, en dat zeker bespoedigd het bestand kopiëren kwesties. Als ik vergelijk met mijn oude Acer Aspire 1682, het is echt laat het in de kou. |
|
| |||
| |||
| Goede zet, Dave. Mijn desktop PC die boven het verzamelen van stof nu. Mijn laptop is A4 formaat en ik houden van belangrijke bestanden back-up op een 500Gb file server bovenverdieping, die wordt uitgevoerd vanaf een prachtig doosje Linux. Briljant stukje hardware, een volwaardige computer ter grootte van een USB-hub. http://www.linksys.com/servlet/Satel...=1931258184B16 http://www.nslu2-linux.org/wiki/Main/HomePage
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik hou van de meeneembaarheid van mijn lappy maar niet willen dat ik cant really ketellapper mee, ik hou van de opening van het verbeteren en te spelen met desktops ... kinda missen :-(
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Nou, je kunt het bestand openen en neemt het in stukken ten minste! ![]() Upgraden is beperkt tot RAM, harde schijf en een betere onboard WiFi kaart. De eerste twee zijn meestal genoeg voor mij, maar ik ben er niet afkerig van een opwaardering van de oneven moederbord. Ik vraag me af hoeveel laptops kunt u een upgrade van de processor? (Op een hypothetische later, toen de prijzen zijn gedaald.)
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |