![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tenkte jeg skulle dele min nyeste leke med deg mye.
Bare erstattet min desktop med denne nye laptop. Jeg bruker ikke den for spill allikevel og fancy på portabilitet av bærbar PC, Kan tro det spesifikasjonen for penger, ingenting annet berører det, er det en stor maskin. http://www.ebuyer.com/product/140800 Min System: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| looks nice, bruker du PC også, eller er du bli kvitt det? og personlig ville jeg gå for en tablett, rarther enn en bærbar tror jeg.
| |||
| |||
| Solgt skrivebordet til min gamle mannen, han er en hardcore gamer. |
|
| |||
| |||
| Lmao awsome! og bærbar PC har stort bang for buck. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nice spec Dave ..... Jeg grep dette Fujitsu en måned siden for 399 kr og det er utrolig rask.
| |||
| |||
| That's pretty good too phil. Jeg var desperat etter å få en 17 "skjerm og design klokt det er som en iPhone. Tok meg en god noen timer for å kvitte seg med alt, Norton, HP Brukerstøtte bla bla HHE han. Alle nice and clean nå. :) |
|
| |||
| |||
| Yep the HPS er pent laget og ser pen, er byggekvaliteten virker svært høy også. Vi har 3 Fujitsus i huset, har en blitt misbrukt av min sønn gjennom Uni og er fortsatt sterk, så jeg ble med navnet. Første jeg gjorde da jeg fikk den startes opp, var å slette alle partisjoner og legge Vista Ultimate x86 på det. Jeg trodde det kunne avta, med Ultimate på den, men det er surprisingl faste enda .... Jeg satte SP1 på en uke eller 2 tilbake og som definitivt satte fart filen kopiering problemer. Når jeg sammenligner den til min gamle Acer Aspire 1682, går det virkelig det ut i kulden. |
|
| |||
| |||
| God trekk, Dave. Min stasjonære PC er ovenpå samler støv nå. Min laptop er A4-størrelse og jeg beholde alle viktige filer sikkerhetskopiert på en 500Gb filserver oppe, som drives fra en flott liten boks som kjører Linux. Brilliant bit av maskinvaren, en fullverdig datamaskin på størrelse med en USB-hub. http://www.linksys.com/servlet/Satel...=1931258184B16 http://www.nslu2-linux.org/wiki/Main/HomePage
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg liker portabilitet av mine lappy men liker ikke at jeg skrånende virkelig tinker med det, jeg elsker åpning oppgradering og leker med stasjonære ... ganske glipp av det :-(
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Vel, kan du åpne det og ta det i stykker minst! ![]() Oppgradering er begrenset til RAM, HDD og en bedre innebygd WiFi-kort. De to første er vanligvis nok for meg, men jeg er ikke uvillig til å oppgradere ulike hovedkort. Jeg lurer på hvor mange bærbare kan du oppgradere prosessoren? (På et hypotetisk senere tidspunkt, når prisene har gått ned.)
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Skrivebordet mitt og alt er vippingen Mot en side på Min Laptop | thearner | Windows-operativsystemer | 13 | 14 februar 2009 10:23 |
| Mor til alle bærbare datamaskiner, gud laptop som vil klaske skrivebordet | cheesepuff | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 16 | 25 nov 2008 15:58 |
| Stasjonær eller bærbar PC? | KanoakaVirus | General Hardware Chat | 12 | 23 nov 2008 22:14 |
| Vista Desktop Spørsmål på HP Laptop | JennB213 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 2 | 7 januar 2008 11:00 |
| Koble til en desktop til en laptop via USB | Lauro | Nettverk, modem og VoIP | 5 | 6 januar 2008 05:21 |
| Thread Tools | |
| |