![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Tänkte jag skulle dela min senaste leksak med dig mycket.
Bara ersättas mitt skrivbord med denna nya laptop. Jag tänker inte använda det för spel i alla fall och lust att ta med sig den bärbara datorn, Kan tro det spec för pengar, ingenting annat berör det, det är en stor maskin. http://www.ebuyer.com/product/140800
Mitt System: Hybr! D
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
ser bra ut, använder du datorn också, eller är du bli av med det? och personligen skulle jag satsa på en tablett, rarther än en laptop tror jag.
|
|||
|
|||
|
Såld skrivbordet på min farsa, han är en hardcore spelare.
|
|
|
|||
|
|||
|
Lmao awsome! och den bärbara datorn har en stor skräll för Buck.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Nice spec Dave ..... Jag tog den här Fujitsu en månad sedan för £ 399 och det är otroligt snabb.
|
|
|||
|
|||
|
Det är ganska bra också phil.
Jag var desperat att få en 17 "skärm och design klokt det är en iPhone. Det tog mig ett bra par timmar för att bli av med allt, Norton, HP Hjälpcenter bla bla HHE han. Alla trevliga och ren nu. :) |
|
|
|||
|
|||
|
Japp det HPS är fint gjort och ser söt, build kvalitet verkar mycket hög också.
Vi har 3 Fujitsus i huset, en har missbrukats av min son genom Uni och är still going strong, så jag stannade kvar med namnet. Första jag gjorde när jag fick det drivs upp, var att ta bort alla partitioner och lägga Vista Ultimate x86 på den. Jag trodde det skulle bromsa med Ultimate om det, men det är surprisingl snabbt ändå .... Jag ställer SP1 på en vecka eller 2 tillbaka och att definitivt påskyndat filkopieringen frågor. När jag jämför med min gamla Acer Aspire 1682, den verkligen är det ute i kylan. |
|
|
|||
|
|||
|
Bra drag, Dave.
Min desktop PC är uppe samla damm nu. Min laptop är A4-storlek och jag håller alla viktiga filer säkerhetskopieras på en 500GB filservern uppe, som drivs från en underbar liten låda som kör Linux. Brilliant lite hårdvara, en fullfjädrad dator storleken på en USB-hubb. http://www.linksys.com/servlet/Satel...=1931258184B16 http://www.nslu2-linux.org/wiki/Main/HomePage
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jag gillar att överföra min lappy men inte tycker att jag skränande verkligen knåpa med det, jag älskar öppnande uppgradering och lek med datorer ... Kinda missa det :-(
Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
|
|||
|
|||
|
Tja, du kan öppna den och ta den i bitar minst!
![]() Uppgradering är begränsad till RAM-minne, hårddisk och en bättre ombord WiFi kortet. De två första är i allmänhet tillräckligt för mig men jag är ingen motståndare till att uppgradera udda moderkort. Jag undrar hur många bärbara datorer kan du uppgradera processor? (På en hypotetisk senare när priserna har sjunkit.)