![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har for nylig haft en skærm udskiftes på min Loox N500. Alle ok, men det er nu beder mig om en pass nummer (4 cifre) for at få adgang til den maskine, de mennesker, der udskiftes skærmen benægter ethvert kendskab og producenterne siger, at det kender ingen pass nummer. Kunne dette være en Windows-adgangskode?. Hver gang jeg prøve et firecifret antal det begynder at tælle ned fra en højere placering. Jeg var ikke sikker på, om det ville været bedre til at købe en ny maskine nu jeg ved, så ... KeV. Thanks in advance. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Forsøge
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Bluetooth Tastatur ikke går gennem BIOS .. | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Networking, Modemer & VoIP | 3 | 16. maj 2009 13:23 |
| Bare fik en zune pass! | computeruler | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 30 | 10 oktober 2008 19:11 |
| Jeg har brug for hjælp. Jeg har glemt mit login og pass. | thebomb | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 14th Dec 2007 23:31 |
| Hdd Pass Problem | karaziki | Laptops, Mobiles & PDA'er | 12 | 12 juni 2007 02:46 |
| Bedste digitale kameraer - søger digitalkamera til PC brug | Computer Spec | General Hardware Chat | 3 | 21. okt 2006 09:57 |
| Thread Tools | |
| |