vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet

Register

Digital Pass numero Palautustavarat PDA

Reply

Thread Tools
Old 30 kesäkuu 2009, 08:03
Jäsen

Default Digital Pass numero Palautustavarat PDA

Olen äskettäin ollut näytön tilalle minun LOOX N500. Kaikki ok, mutta se on nyt pyytänyt minua Pass numero (4 numeroa) käyttää koneen ihmiset korvattu ruudun kieltää mitään tietoa ja valmistajat sanovat, että tiedossa ei ole tällaista siirrä numero. Voisiko tämä olla ikkunat salasanan. aina, kun yritän nelinumeroinen määrä alkaa counting alas alkaen korkeampi asema. En ollut varma, onko se olisi ollut parempi ostaa uusi kone nyt tiedän, joten ... Kev. Thanks in advance.
Old 4 heinäkuu 2009, 03:46
Rahoittajien ryhmän

Default Digital Pass numero Palautustavarat PDA

Yrittää

0000
1234
2580

Ne ovat luultavasti vain yleisimpiä salasanoja.

Tämän jälkeen Theres ei paljon voi tehdä, nähdä, koska ne kieltää mitään tietoa.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Bluetooth-näppäimistö ei läpäise BIOS .. 4D (Fordy (Ford) Ollie Verkottuminen, Modeemit & VoIP 3 16. toukokuuta 2009 13:23
Just got a Zune pass! computeruler Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 30 10. lokakuu 2008 19:11
Tarvitsen apua. Unohdin sisäänkirjoittautumissivuksesi ja ohitusasentoon. thebomb Web Design, Hosting & SEO 1 14. Joulukuu 2007 23:31
Hdd Pass Problem karaziki Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 12 12th Jun 2007 02:46
Parhaat digitaalikamerat - HAKU digitaalinen kamera PC-käyttöön Tietokone eä Rautatavaran Chat 3 21. lokakuu 2006 09:57
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.