![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb onlangs nog een scherm vervangen op mijn Loox N500. Alles ok, maar het is nu de vraag voor mij een pass nummer (4 cijfers) voor toegang tot de machine de mensen die het scherm vervangen ontkennen de kennis en de fabrikanten zeggen dat het weet van geen paspoort nummer. Zou dit een Windows-wachtwoord?. iedere keer als ik probeer een vier-cijferige nummer dat begint te tellen vanaf een hogere positie. Ik was niet zeker of het zou beter zijn voor de aanschaf van een nieuwe machine nu weet ik dus ... Kev. Thanks in advance. |
|
| |||
| |||
| Proberen 0000 1234 2580 Ze zijn waarschijnlijk alleen over de meest voorkomende wachtwoorden. Daarna theres niet veel wat je kunt doen, want ze ontkennen enige kennis. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Bluetooth Keyboard niet door BIOS .. | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Netwerken, modems & VoIP | 3 | 16 mei 2009 13:23 |
| Net heb een zune pass! | computeruler | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 30 | 10 okt 2008 19:11 |
| Ik heb hulp nodig. Ik ben mijn login en pass. | thebomb | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 14 dec 2007 23:31 |
| Hdd Pass Probleem | karaziki | Laptops, Mobiles & PDA's | 12 | 12 jun 2007 02:46 |
| Beste digitale camera's - op zoek naar digitale camera voor PC-gebruik | Computer Spec | Algemeen Hardware Chat | 3 | 21 okt 2006 09:57 |
| Thread Tools | |
| |