![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har nylig hatt en skjerm erstattet på Loox N500. Alt ok, men det er nå ber meg for et pass nummer (4 siffer) for å få maskinen til folk som erstattet skjermen nekte enhver kunnskap og produsentene hevder det vet ingen slike pass nummer. Kunne dette være en Windows-passord. hver gang jeg prøver en firesifret nummer den starter å telle ned fra en høyere plassering. Jeg var ikke sikker på om det ville vært bedre å kjøpe en ny maskin nå jeg vet så ... Kev. Takk på forhånd. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøve
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Bluetooth Keyboard ikke passere gjennom BIOS .. | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Nettverk, modem og VoIP | 3 | 16 mai 2009 13:23 |
| Bare har en Zune pass! | computeruler | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 30 | 10 oktober 2008 19:11 |
| Jeg trenger hjelp. Jeg har glemt påloggingsinformasjonen og pass. | thebomb | Web Design, hosting & SEO | 1 | 14 desember 2007 23:31 |
| HDD Pass Problem | karaziki | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 12 | 12 juni 2007 02:46 |
| Best digitalkameraer - ser for digitalkamera for PC bruk | Computer Spec | General Hardware Chat | 3 | 21 oktober 2006 09:57 |
| Thread Tools | |
| |