![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har nyligen haft en skärm ersättas på min LOOX N500. Alla ok men det är nu att jag för ett pass nummer (4 siffror) för att få tillgång till den maskin som ersatte skärmen förnekar all kunskap och tillverkarna säger att det vet inget pass nummer. Kan detta vara ett fönster lösenord?. Varje gång jag försöker ett fyrsiffrigt nummer man börjar räkna ner från en högre position. Jag var inte säker på om det skulle varit bättre att köpa en ny maskin nu vet jag så ... Kev. Tack på förhand. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Försöka
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Bluetooth Keyboard inte passerar genom BIOS .. | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Nätverk, Modem & VoIP | 3 | 16 maj 2009 13:23 |
| Fick just en Zune pass! | computeruler | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 30 | 10 oktober 2008 19:11 |
| Jag behöver hjälp. Jag har glömt min inloggning och pass. | thebomb | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 14 december 2007 23:31 |
| Hdd Godkänd Problem | karaziki | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 12 | 12 juni 2007 02:46 |
| Best digitalkameror - söker digitalkamera för st användning | Computer Spec | General Hardware Chat | 3 | 21 oktober 2006 09:57 |
| Thread Tools | |
| |