vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet

Register

Onko Nokia N95 tuki MSN Messenger

Reply

Thread Tools
Old 17 maaliskuu 2007, 23:26
Uusi Jäsen

tue Microsoft Office, Adobe Reader, ja näkymät? Aion ostaa puhelimen mutta rehellisesti, olen huolissani, jos voin ostaa I-Mate JasJam tai N95 nokia. Pidin niitä molempia. Mutta pyydän teitä antamaan minulle comparaison kuin olen paljon Nokia User.Looking eteenpäin kuulevani teiltä. Samalla pyydän vilpittömästi regards.Elie G. Sleiman.
Old 18 maaliskuu 2007, 02:17
Uusi Jäsen

Koska N95 on Symbian OS, se olisi voitava tukea MS Office ja Adobe Reader, ole varma bout d näkymät though. Vaikka se doesnt tukea msn, u voi ladata im sovellusten kuten im + tai ketterät messenger, jotka voivat keskustella MSN, Yahoo, Google Talk ja AOL D yhtä aikaa. Tai java version emsn, lista on loputon ..............
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.