mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer

Register

Har Nokia N95 støtter MSN Messenger

Reply

Thread Tools
Old 17nde 2007 Mar, 23:26
New Member Group

Default Har Nokia N95 støtter MSN Messenger

støtte for Microsoft Office, Adobe Reader, og Outlook? Jeg skal kjøpe en telefon, men ærlig, er jeg bekymret for om jeg kjøper en I-MATE JasJam eller N95 Nokia. Jeg likte dem begge. Likevel, jeg ber deg om å gi meg din comparaison som jeg er mye mer en Nokia User.Looking frem til å høre fra deg. I mellomtiden må du godta min oppriktige regards.Elie G. Sleiman.
Old 18nde 2007 Mar, 02:17
New Member Group

Default Har Nokia N95 støtter MSN Messenger

Siden N95 har et Symbian OS, det burde være i stand til å støtte MS Office og Adobe Reader, usikker bout d outlook skjønt. Selv om det ikke støtte for MSN, u kan laste ned IM programmer som im + eller smidig messenger som kan chatte på MSN, Yahoo, Google Talk og AOL på d samme tid. Eller Java-versjon av emsn, listen er endeløs ..............
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Nokia E71-Epost klient robina80 Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 1 23 april 2009 10:23
Nokia PC Suite suger Mike0001 Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 8 9 november 2008 09:56
Hotmail Sendt til Nokia E71 Whitson Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 2 5 okt 2008 11:46
Nokia Nano mrdaveyk Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 3 22 mai 2008 13:08
Dumme spørsmål om Nokia N95 8GB Jimmy Hat Av Emne Diskusjon 2 24 nov 2007 14:41
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.