![]() |
|
| |||
| |||
| støtte for Microsoft Office, Adobe Reader, og Outlook? Jeg skal kjøpe en telefon, men ærlig, er jeg bekymret for om jeg kjøper en I-MATE JasJam eller N95 Nokia. Jeg likte dem begge. Likevel, jeg ber deg om å gi meg din comparaison som jeg er mye mer en Nokia User.Looking frem til å høre fra deg. I mellomtiden må du godta min oppriktige regards.Elie G. Sleiman. |
|
| |||
| |||
| Siden N95 har et Symbian OS, det burde være i stand til å støtte MS Office og Adobe Reader, usikker bout d outlook skjønt. Selv om det ikke støtte for MSN, u kan laste ned IM programmer som im + eller smidig messenger som kan chatte på MSN, Yahoo, Google Talk og AOL på d samme tid. Eller Java-versjon av emsn, listen er endeløs .............. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Nokia E71-Epost klient | robina80 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 1 | 23 april 2009 10:23 |
| Nokia PC Suite suger | Mike0001 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 8 | 9 november 2008 09:56 |
| Hotmail Sendt til Nokia E71 | Whitson | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 2 | 5 okt 2008 11:46 |
| Nokia Nano | mrdaveyk | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 3 | 22 mai 2008 13:08 |
| Dumme spørsmål om Nokia N95 8GB | Jimmy Hat | Av Emne Diskusjon | 2 | 24 nov 2007 14:41 |
| Thread Tools | |
| |