![]() |
|
| |||
| |||
| stöd för Microsoft Office, Adobe Reader och Outlook? Jag ska köpa en telefon men ärligt talat är jag orolig om jag köper en i-mate JAMin eller N95 Nokia. Jag gillade dem båda. Ändå ber jag er att ge mig din jämförelse som jag är mycket mer en Nokia User.Looking fram emot att höra från dig. Under tiden kan du acceptera min uppriktiga regards.Elie G. Sleiman. |
|
| |||
| |||
| Eftersom N95 har en Symbian OS, den bör kunna stödja MS Office och Adobe Reader, inte säker skjutningen d utsikterna ändå. Även om det doesnt support msn, u kan hämta IM program som IM + eller agile messenger som kan chatta på MSN, Yahoo, Google Talk och AOL på d samma gång. Eller Java-version av emsn, listan är oändlig .............. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Nokia E71-e-postklient | robina80 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 1 | 23 april 2009 10:23 |
| Nokia PC Suite suger | Mike0001 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 8 | 9 november 2008 09:56 |
| Hotmail Skickat till Nokia E71 | Whitson | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 2 | 5 oktober 2008 11:46 |
| Nokia Nano | mrdaveyk | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 3 | 22 maj 2008 13:08 |
| Dum fråga om Nokia N95 8GB | Jimmy Hat | Off Topic Discussion | 2 | 24 november 2007 14:41 |
| Thread Tools | |
| |