![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Okay ... Jeg er ikke nyt for computere, men har ikke serviceres en bærbar uden hukommelse og harddisk udskiftning ... ![]() Jeg har brug for at vide, hvordan man åbner sagen på min eMachines model M5405. Jeg har taget alle de skruer og løftede fanerne langs ryggen, men det er alligevel være i besiddelse af noget. Jeg har brug for at vide, hvis der blot er tale klip at holde den der, og hvis jeg bare kan trække bunden ud, eller hvis jeg nødt til at skubbe den i nogle specielle måde. Jeg ønsker ikke at bryde den sag, som den plast, der allerede har et par stress revner, som det er. Jeg forsøger at erstatte DC power port, da det ikke giver god kontakt og kun vil oplade batteriet, når jeg har kablet rigget op til at trække stikket ud ... ikke en ideel situation ... så de fingerpeg om, at ville være værdsat også! Enhver hjælp ville være meget værdsat! Steve |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| På den fremstiller hjemmesiden kan der være vejledning i ændring af cd-drev osv., der vil vise dig, hvordan du åbner sagen.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| bærbare computere er meget vanskelige at knække åbne gav jeg op med min Medion Jeg sætter en kniv i spalten og levered klippene åbne, men sørg for at gøre det omhyggeligt
| |||
| |||
| Krlll, Jeg prøvede på producentens websted. Jeg prøvede også deres "Technical Support" ... Deres eneste anbefaling var at sende apparatet til reparation. Nå, da garantien er udløbet, det er ikke en mulighed, da jeg ikke har tænkt mig at betale en formue for at lave et simpelt spørgsmål. Især når det sværeste ved at hele opgaven er at få de dumme sagen åben! (sorry. .. har arbejdet på det for en stund.) ![]() Cew27, Det er, hvad jeg er bange for. Jeg vil blot sikre, at det ikke er noget syret, før jeg knæk i det. Som jeg sagde tidligere, er der nogle stress frakturer på sagen, og jeg er bekymret for den strukturelle integritet af sagen alligevel ... har ikke brug for mig at trække og nysgerrige, hvor jeg ikke. |
|
| |||
| |||
| Har du nogensinde kunnet få dine M5405 åbne? Jeg har det samme problem, så vil gerne have nogle retningslinjer for, hvordan man åbner den sag. Thanks in advance. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er dette en af PC World eget mærke? Jeg har altid kæmper for at få noget han har gjort åben ....
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| EMachines T6520 kører WXP Audio og SM buschauffører | dontstopthemusic | Multimedia & Codecs | 1 | 7 juni 2009 12:27 |
| Hvordan at åbne en. PUB fil i Open Office? | sagheer | Office Suites & Applications | 1 | 6. jun 2009 06:04 |
| EMachines M6805 PCI Simpelt meddelelse Driver | fadder | Multimedia & Codecs | 1 | 27. maj 2009 09:06 |
| Kørsel 2 forskellige model SLI grafik | Fatpigeon | General Hardware Chat | 4 | 11 januar 2008 12:00 |
| Kørsel PC med åbne sag | Kwasi82 | Cases & Strømforsyninger | 3 | 15. sep 2007 22:45 |
| Thread Tools | |
| |