![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Okei ... En ole uutta tietokonetta, mutta ei ole huollettu läppäriin kuin muistin ja kiintolevyn korvaaminen ... ![]() Minun täytyy tietää, miten avata tapauksessa minun eMachines malli M5405. Olen ottanut kaikki ruuvit ja poisti välilehdissä pitkin takaisin, mutta silti se omistaa jotain. Minun täytyy tietää, jos nämä ovat vain leikkeitä pitämällä sitä siellä ja jos voin vain vedä pohja pois, tai jos minulla on työnnä se joissakin erityisellä tavalla. En halua rikkoa tapauksessa, koska muovi on jo muutaman stressi halkeamia sellaisena kuin se on. Olen yrittänyt korvata Virransyöttöliitäntä satamaan, koska se ei ole tehnyt hyvää tiedonkulkua ja vain lataa akkua, kun olen johdosta takiloitu jopa vedä pistokkeesta ... ole ihanteellinen tilanne ... joten kaikki viitteet, että olisi hyvä myös! Kaikki apu olisi tervetullutta! Steve |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sen valmistaa verkkosivuilla voi olla ohjeet muuttuvat CD etc, joka osoittaa, miten voit avata tapauksessa.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kannettavat tietokoneet ovat erittäin vaikea murtaa auki i luopui minun Medion i esittää veitsi on aukko ja levered leikkeet avoinna, mutta varmista, että siihen huolellisesti
| |||
| |||
| Krlll, Yritin valmistajan verkkosivuilta. Olen jopa yrittänyt niiden "Tekninen tuki" ... niiden ainoa suositus oli lähettää yksikön korjattavaksi. No, koska takuu on päättynyt, se ei ole vaihtoehto, koska en aio maksaa omaisuuksia vahvistaa yksinkertainen. Erityisesti silloin kun vaikein asia koko tehtävänä on saada typerä tapauksessa auki! (sorry. .. työskennellyt sen hetken.) ![]() Cew27, That's What I'm pelkää. Haluan vain varmistaa, että se ei ole jotakin Freaky ennen kuin otan crack siihen. Kuten aiemmin sanoin, on olemassa joitakin korostaa murtumia tästä asiasta ja olen huolestunut rakenteellinen eheys tapauksessa anyway ... ei tarvitse minua vetämällä ja prying jossa minun ei pitäisi. |
|
| |||
| |||
| Olitko koskaan pysty saat M5405 auki? Minulla on sama ongelma niin haluaisin joitakin ohjeita siitä, miten avata tapauksessa. Thanks in advance. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Onko tämä yksi PC World oma tuotemerkki? Olen aina taistelu saada mitään he tekivät auki ....
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| EMachines T6520 käynnissä WXP Audio ja SM Bus Drivers | dontstopthemusic | Multimedia & Codecs | 1 | 7th Jun 2009 12:27 |
| Miten avata. PUB tiedosto Open Office? | sagheer | Office Suites & Applications | 1 | 6. Jun 2009 06:04 |
| EMachines M6805 PCI yksinkertainen tiedonannossa Driver | kummisetä | Multimedia & Codecs | 1 | 27. toukokuuta 2009 09:06 |
| Running 2 eri mallia SLI grafiikka | Fatpigeon | Rautatavaran Chat | 4 | 11. Jan 2008 12:00 |
| Running PC, jossa on avoin tapaus | Kwasi82 | Kotelot & Virtalähteet | 3 | 15 Sep 2007 22:45 |
| Thread Tools | |
| |