![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Oke ... Ik ben niet nieuw voor computers, maar niet onderhouden een laptop buiten geheugen en harde schijf vervangen ... ![]() Ik moet weten hoe de zaak te openen op mijn eMachines model M5405. Ik heb uit alle schroeven en opheffing van de tabbladen aan de achterkant, maar wel in handen zijn van iets. Ik moet weten of deze zijn slechts fragmenten bedrijf daar en als ik kan alleen maar trek de onderkant af, of moet ik doen om schuif het in sommige bijzondere manier. I don't want to break het geval, zoals de plastic al een paar stress scheuren zoals het is. Ik ben een poging tot vervanging van de DC power poort, als het is niet het maken van een goed contact en zal alleen de batterij opladen wanneer heb ik het snoer opgetuigd omhoog te trekken op de stekker ... geen ideale situatie ... zodat alle aanwijzingen op die zou worden gewaardeerd ook! Alle hulp wordt zeer gewaardeerd! Steve |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Op de website produceert kan er instructies voor het wijzigen van de CD-drive etc dat zullen we zien hoe open het geval.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| laptops zijn erg moeilijk te kraken open gaf ik met mijn Medion ik een mes in de gleuf en levered de clips open, maar er zeker van te doen zorgvuldig
| |||
| |||
| Krlll, Ik heb geprobeerd de website van de fabrikant. Ik heb zelfs geprobeerd hun "Technical Support" ... hun enige aanbeveling is voor het verzenden van het apparaat in voor reparatie. Nou, omdat de garantie is verlopen, dat is geen optie want ik ga niet te betalen een fortuin op te lossen een eenvoudige kwestie. Vooral als de hardste ding over de hele taak is om de domme geval open! (sorry. .. gewerkt aan het voor even.) ![]() Cew27, Dat is wat ik ben bang van. Ik wil alleen maar om ervoor te zorgen dat het niet iets freaky voordat ik barst in. Zoals ik al eerder zei, zijn er enkele stress fracturen over de zaak en ik ben bezorgd over de structurele integriteit van de zaak toch ... hebben geen behoefte aan me trekken en derden te lezen waar ik mag niet. |
|
| |||
| |||
| Was je ooit in staat om uw M5405 open? Ik heb hetzelfde probleem zo graag enige aanwijzingen over hoe open het geval. Thanks in advance. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Is dit een van de PC World eigen merk? Ik heb altijd strijd om alles wat ze gemaakt ....