![]() |
|
| |||
| |||
| Okej ... Jag är inte ny för datorer, men har inte servas en laptop än minne och hårddisk byte ... ![]() Jag måste få veta hur till öppen fråga på min eMachines modell M5405. Jag har tagit bort alla skruvar och lyft flikarna längs ryggen, men det är innehas av något. Jag måste få veta om dessa är just klipp hålla den där och om jag bara kan dra i botten av, eller om jag behöver skjut den på något speciellt sätt. Jag vill inte bryta fallet eftersom plasten har redan några stress sprickor som den är. Jag försöker att ersätta likströmsförsörjningen hamn, som det inte gör goda kontakter och kommer bara att ladda batteriet när jag har sladden riggade upp för att dra på plug ... inte en idealisk situation ... så några tips om att skulle uppskattas också! Någon hjälp skulle vara mycket uppskattat! Steve |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| På tillverkar webbplats kan det finnas instruktioner för att byta cd-enhet etc. som kommer att visa dig hur man öppnar fallet.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| bärbara datorer är mycket svårt att knäcka öppnar jag gav upp med min Medion Jag satte en kniv i slit och levered klippen öppna, men tänk på att göra det noggrant
| |||
| |||
| Krlll, Jag försökte tillverkarens hemsida. Jag försökte deras "Teknisk support" ... Deras enda rekommendation var att skicka enheten för reparation. Tja, eftersom garantin har löpt ut, det är inte ett alternativ som jag tänker inte betala en förmögenhet för att fixa en enkel fråga. Särskilt när det hårdaste sak om hela jobbet är att få dum fråga öppen! (sorry. .. har jobbat på det ett tag.) ![]() Cew27, Det är vad jag är rädd för. Jag vill bara se till att det inte är något Freaky innan jag spricka i den. Som jag sa tidigare, det finns vissa stress frakturer om fallet och jag är oroad över den strukturella stabiliteten i fallet i alla fall ... behöver inte mig att dra och nyfikna där jag inte borde. |
|
| |||
| |||
| Har du någonsin kunnat få din M5405 öppna? Jag har samma problem så skulle vilja ha några råd om hur man öppnar fall. Tack på förhand. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Är detta ett av PC-världen eget varumärke? Jag har alltid problem med att få något de gjort öppna ....
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| EMachines T6520 kör WXP Audio och SM bussförare | dontstopthemusic | Multimedia & Codecs | 1 | 7 juni 2009 12:27 |
| Hur man öppnar en. PUB-fil i Open Office? | sagheer | Office Suites & Applications | 1 | 6 juni 2009 06:04 |
| EMachines M6805 PCI Enkel meddelande Driver | gudfader | Multimedia & Codecs | 1 | 27 maj 2009 09:06 |
| Running 2 annan modell SLI-grafik | Fatpigeon | General Hardware Chat | 4 | 11 januari 2008 12:00 |
| Kör PC med öppen fråga | Kwasi82 | Cases & Power Supplies | 3 | 15:e sep 2007 22:45 |
| Thread Tools | |
| |