mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA'er

Register

Gateway boot op problem - nr. TPM eller TPM har problemet

Reply

Thread Tools
Old 17. juni 2009, 22:35
Ny Medlem Gruppen

Default Gateway boot op problem - nr. TPM eller TPM har problemet

Jeg har en gateway MX8711 at plejer boot op. efter Energitilførsel indtil jeg får Gateway splash skærm med valgmuligheder for at indtaste setup (F2) eller boot-menuen (F10). Jeg kan træde i bios med noget problem. når jeg klikker på F10 Jeg får læst op af forskellige ting, herunder "ingen TPM eller TPM har problem". Jeg kan ikke starte op fra cd / dvd-drev eller fra USB. Jeg forsøgte at fjerne både sticks RAM (en anden plakat havde et lignende problem, og det løst det for ham), men uden held. dette er den drivende mig vanvittigt ...
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Boot-up "-problem - Windows XP Home eller XP Media Edition ikke starter elanorbreton Windows-operativsystemer 3 2 oktober 2009 15:10
Gateway Intel Pro/1000 MT WPA problem clearerror Networking, Modemer & VoIP 0 13th May 2009 18:03
Gateway E-2100 Ethernet Controller Problem Terry901 Networking, Modemer & VoIP 7 11 april 2009 04:51
Gateway problem piruco44 Laptops, Mobiles & PDA'er 6 27th May 2008 06:37
Boot Problem canyonnehastings General Hardware Chat 22 6. dec 2007 02:18
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.