mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer

Register

Gateway støvel opp problemet - Nei TPM eller TPM har problem

Reply

Thread Tools
Old 17 juni 2009, 22:35
New Member Group

Default Gateway støvel opp problemet - Nei TPM eller TPM har problem

Jeg har en gateway MX8711 som wont støvel opp. etter at du har slått opp får jeg Gateway splash skjermen med alternativer for å angi setup (F2) eller oppstartsmenylisten (F10). Jeg kan gå inn i bios uten problem. når jeg klikker på F10 får jeg en lese ut av forskjellige ting som "ingen TPM eller TPM har problem". Jeg kan ikke starte opp fra CD / DVD-stasjon eller fra USB. Jeg prøvde å fjerne både kjepper RAM (en annen plakat hadde et lignende problem, og dette løste det for ham), men uten hell. Dette driver meg gal ...
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Boot-Up Problem - Windows XP Home eller XP Media Edition ikke Boot elanorbreton Windows-operativsystemer 3 2 oktober 2009 15:10
Gateway Intel Pro/1000 MT WPA problem clearerror Nettverk, modem og VoIP 0 13 juni 2009 18:03
Gateway E-2100 Ethernet Controller Problem Terry901 Nettverk, modem og VoIP 7 11 april 2009 04:51
Gateway problem piruco44 Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 6 27 juni 2008 06:37
Boot Problem canyonnehastings General Hardware Chat 22 6 desember 2007 02:18
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.