mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA'er

Register

Kom godt i ny laptop behovet forslag

Reply

Thread Tools
Old 2. sep 2008, 19:29
Ny Medlem Gruppen

Default Kom godt i ny laptop behovet forslag

Im at få en ny bærbar computer, helst med Windows XP, Vista, operativsystemet. Brug for det til kollegiet, medier, spil alias wow. Skal også være anstændigt prissatte, jeg kun har måske en grand til at bruge. Hvad er den bedste bang for sorteper.
Tak,
Reece M.
Old 2. sep 2008, 23:20
Donor-Gruppen

Default Kom godt i ny laptop behovet forslag

Enhver laptop med et 8600m vil spille uanset ved lave indstillinger og gøre medierne stuff OK men hvis jeg var i din holdning, jeg ville bare få en god (MATX hvis i en dorm) skrivebord og en EEE / andre Netbook. Når du er i kollegium vil du ikke virkelig har brug for at spille WoW på farten, selv om du kan finde et trådløst hotspot, vil du blive behov for at skrive noter og ikke blive hængende i en crappy plads, fordi du er nødt til at være tilsluttet i eller den løber tør for batterier i en time.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Underclocked GPU og Suggestions redbullz Grafikkort & Monitors 1 18 juni 2009 11:15
Suggestions? Jophen Grafikkort & Monitors 10 22 juli 2008 02:43
Udkig efter nye laptop forslag? spikeyross Laptops, Mobiles & PDA'er 10 21. dec 2007 11:52
Any suggestions? Vlad General Hardware Chat 13 7 august 2007 13:05
Rank forslag venligst ... Hybr! D Fællesskabet News & Chat 10 20. jul 2007 20:07
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.