Kom godt i ny laptop behovet forslag Enhver laptop med et 8600m vil spille uanset ved lave indstillinger og gøre medierne stuff OK men hvis jeg var i din holdning, jeg ville bare få en god (MATX hvis i en dorm) skrivebord og en EEE / andre Netbook. Når du er i kollegium vil du ikke virkelig har brug for at spille WoW på farten, selv om du kan finde et trådløst hotspot, vil du blive behov for at skrive noter og ikke blive hængende i en crappy plads, fordi du er nødt til at være tilsluttet i eller den løber tør for batterier i en time.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Mit system: 日夏子 Processor (s): Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz | Bundkort: MSI P6N SLI Platinum LGA 775 | RAM Hukommelse: 2GB Patriot Extreme Performance | Grafikkort (r): PNY 8800GTS 320MB | Lydkort: Sound Blaster Xtremegamer 7.1 | Harddisk (e): 80 GB + 500 GB | Optisk drev (r): 2x SATA | Sag / PSU: Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA | Køling: 4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen | Network / Internet: Qwest | Monitor (s): Dell 22 "S2209W (1920x1080) | Operating System (s): Windows XP + 7 | |