Få nye bærbare trenger forslag Eventuelle laptop med 8600m vil spille uansett til lave innstillinger og gjøre media ting OK, men hvis jeg var i din posisjon jeg ville bare få en god (MATX hvis en dorm) skrivebordet og en Eee / annen netbook. Når du er i Agder vil du ikke trenger å spille WoW på farten, selv om du kan finne et trådløst hotspot, blir du trenger å skrive notater og ikke bli sittende fast i en crappy setet fordi du må være tilkoblet eller den går tom for batteri i en time.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.
Min System: 日夏子 Prosessor (er): Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz | Hovedkort: MSI P6N SLI Platinum LGA 775 | RAM-minne: 2GB Patriot Extreme Performance | Graphics Card (s): PNY 8800GTS 320MB | Lydkort: Sound Blaster Xtremegamer 7.1 | Harddisk (er): 80 GB + 500 GB | Optisk stasjon (er): 2x SATA | Case / PSU: Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA | Cooling: 4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen | Nettverk / Internett: Qwest | Skjerm (er): Dell 22 "S2209W (1920x1080) | Operating System (s): Windows XP + 7 | |