![]() |
|
| |||
| |||
| Im få en ny laptop, helst med Windows XP, Vista, operativsystem. Behöver det för college, media, spel alias wow. Dessutom måste anständigt pris, jag har bara kanske ett grand att spendera. Vilket är det bästa bang för Buck. Tack, Reece M. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En bärbar dator med ett 8600M kommer att spela oavsett vid låga inställningar och göra media saker OK men om jag var i din position jag skulle bara få en bra (MATX om i ett studenthem) skrivbord och en EEE / andra netbook. När du är i college du inte verkligen behöver för att spela WoW på språng, även om du kan hitta en trådlös hotspot du behöver för att skriva anteckningar och inte fastnat i ett skit plats eftersom man måste vara ansluten i eller har slut på batterier i en timme.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Underclocked GPU och förslag | redbullz | Grafikkort & Skärmar | 1 | 18 juni 2009 11:15 |
| Suggestions? | Jophen | Grafikkort & Skärmar | 10 | 22 juli 2008 02:43 |
| Letar du efter ny laptop förslag? | spikeyross | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 10 | 21 december 2007 11:52 |
| Några förslag? | Vlad | General Hardware Chat | 13 | 7 august 2007 13:05 |
| Rank förslag vänligen ... | Hybr! D | Gemenskapen Nyheter & Chat | 10 | 20 juli 2007 20:07 |
| Thread Tools | |
| |