![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hei,
Löysin kannettava tietokone, että mielestäni se sopii minun tarpeisiin, mutta im ole täysin varma, että niin im aikoo pyytää ehdotuksia ja palautetta tästä. Tekniset tiedot ovat: Malli: Sony Vaio SZ 61 MN / B Käyttöjärjestelmä: Aito Windows Vista ® Business Platform: Intel ® Centrino ®-prosessori teknologia Chipset: Mobile Intel ® 965GM Express-piirisarja Prosessori: Intel Core 2 kahden ytimen kello nopeus: 2,0 GHz Muistin nopeus (MHz): 667 Muistin tyyppi: DDR2 SDRAM (2x1024MB) RAM: 2 Gt Kiintolevy: 120GB Kuvat: NVIDIA ® GeForce ® 8400M GS GPU WLAN: Built-in, 54Mbps Battery Life: max on 5hrs Ensi silmäyksellä tämä näyttää sopivan minun tarpeisiin ja on hyvä hinta siitä. Mutta kuitenkin Theres noin puoli im ole aivan varma siitä, koska im ole asiantuntija tässä asiassa .. 1) Useimmat aikovat käyttää sitä työtä matkoilla, enimmäkseen mukana apps, kuten Office 2007 ja kaikki muut. Uskon, että toimivat hyvin, vaikka ... 2) Aika ajoin olen harrastus korkoa tietokoneiden ohjelmointi käyttäen Visual Studio. Oppinut, että Theres valtava kysyntä processsor tilaa tarvitaan, että ajaa tehokkaasti ja sujuvasti niin im ole täysin varma, että jos edellä tiedot täyttävät sen vaatimukset .. 3) Koska im matkustavat paljon, eniten aikaa i liitetään verkkoon pääsyn internetin ja vauhdikkuudella 54Mbps, doesnt, että näyttää olevan hieman hidas - Tiedän paljon suuremmalla nopeudella siellä avialable kuten 108, 300 Mbit / s jne. .. Vai onko asiasta ollenkaan? Thanks in advance. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Pitäisi toimia hyvin. Kaikki c2d antaa sinulle hyvää tulosta.
Kuten # 3 - jopa kaikkein T1 linjat / kaupan asetukset, et saa yli 1MB nopeus anyway. Älä mieti sitä:)
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
My System: 日夏子
|