![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo, Jeg fant en bærbar PC som jeg tror det passer mine behov men im ikke helt sikker så im kommer til å be om forslag og for noen tilbakemelding på dette. Den spesifikasjoner er: Modell: Sony Vaio SZ 61 MN / B Operativsystem: Ekte Windows Vista ® Business Plattform: Intel ® Centrino ® prosessor teknologi Chipset: Mobile Intel ® 965GM Express Chipset Prosessor: Intel Core 2 dual core klokke hastighet: 2,0 GHz Memory Speed (MHz): 667 Memory Type: DDR2 SDRAM (2x1024MB) RAM: 2GB Harddisk: 120GB Grafikk: NVIDIA ® GeForce ® 8400M GS GPU WLAN: Innebygd på 54mbps Batterilevetid: max av 5hrs Ved første øyekast ser dette for å dekke mine behov og har en god pris på det. Men likevel Theres forhold im ikke så sikker som im ikke en ekspert på dette området .. 1) De fleste har tenkt å bruke den for arbeid under reise, hovedsakelig involverer programmer som Office 2007-systemet og alle andre. Jeg tror det vil fungere fint om ... 2) Fra tid til annen har jeg hobby interesse på datamaskinen programmering ved hjelp av Visual Studio. Lært at Theres enormt behov for processsor som kreves for å kjøre effektivt og greit så im ikke helt sikker på om ovennevnte spesifikasjoner vil møte det krav .. 3) Som im reiser mye, mest tid i, vil bli koblet til et nettverk for å få tilgang til internett og til hastighet 54mbps, doesnt som synes å være litt treg - Jeg vet mye høyere fart der ute avialable som 108, 300 Mbps etc. .. ELLER gjør at saken i det hele tatt? Takk på forhånd. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Skal fungere fint. Noen C2D vil gi deg gode resultater. Som for # 3 - selv om de fleste T1 linjer / kommersiell innstillinger, vil du ikke få mer enn 1MB hastighet uansett. Ikke bekymre deg om det:)
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|