![]() |
|
| |||
| |||
| Fyrene, im stadig søger efter et bedre kort for mit budget .. mit valg er begrænset til disse grafikkort: 1) Intel GMA X3100 2) NVIDIA GeForce 7000M 3) NVIDIA GeForce 7150M 4) ATI Radeon X1250 5) ATI Radeon X1270 Hvilken af disse kort er det bedste grafikkort? Endelig har jeg at gøre mit endelige beslutning ... :) Bare for en afklaring .. Jeg så en Toshiba bærbar på bestbuy.com og skærmkort er et ATI Radeon X1250 .. står der, der har en 128 MB dedikeret hukommelse og op til 831mb tildelt af Windows Vista .. Men ive kontrollere andre sites med samme skærmkort men gjorde ikke angivet nogen dedikeret hukommelse .. er det muligt, at bestbuy.com havde lavet en fejl? |
|
| |||
| |||
| Citat:
Held og lykke på dit nye køb! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har set 7150m spille Oblivion og Doom3 på rimelige indstillinger, det var med en Celeron 1.77GHZ og 1gig RAM (17 "widescreen laptop) Edit: Jeg vil ikke sige, at det er dedikeret mere som deles, hvis det har 1gig Her er en god gennemgang af 7150M
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|