![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Jongens, im nog op zoek naar een betere kaart voor mijn budget ..
mijn keuzes zijn beperkt tot deze grafische kaarten: 1) Intel GMA X3100 2) NVIDIA GeForce 7000M 3) NVIDIA GeForce 7150M 4) ATI Radeon X1250 5) ATI Radeon X1270 Welke van deze kaart is de beste grafische kaart? Tot slot moet ik mijn definitieve beslissing ... :) Gewoon voor de duidelijkheid .. Ik zag een Toshiba laptop op bestbuy.com en de videokaart is een ATI Radeon X1250 .. hij zegt dat er wordt een 128MB dedicated geheugen en tot 831mb toegewezen door Windows Vista .. echter ive controleren andere sites met dezelfde videokaart, maar de didnt aangegeven een dedicated geheugen .. is het mogelijk dat bestbuy.com hadden een fout gemaakt? |
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Succes met uw nieuwe aankoop! |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Ik heb gezien dat de 7150m spelen Oblivion en Doom3 op redelijke instellingen, dat was met een Celeron 1.77GHZ en 1gig RAM (17 "breedbeeld laptop)
Edit: Ik zou niet zeggen dat het is gewijd meer gedeeld indien zij 1gig Hier is een goede evaluatie van de 7150M
Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|