![]() |
|
| |||
| |||
| Fyrene, im fremdeles på jakt etter et bedre kort for mitt budsjett .. Mitt valg er begrenset til disse grafikk-kort: 1) Intel GMA X3100 2) NVIDIA GeForce 7000M 3) NVIDIA GeForce 7150M 4) ATI Radeon X1250 5) ATI Radeon X1270 Hvilke av disse kortet er det beste grafikkort? Endelig har jeg å gjøre mitt endelig beslutning ... :) Bare for avklaring .. Jeg så en Toshiba laptop på bestbuy.com og Skjermkortet er et ATI Radeon X1250 .. står det at det som har 128 MB dedikert minne og opptil 831mb allokert av Windows Vista .. Men Ive sjekke andre nettsteder med samme skjermkort, men det gjorde ikke angitt noen dedikert minne .. Er det mulig at bestbuy.com hadde gjort en feil? |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Lykke til på den nye kjøp! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har sett på 7150m spille Oblivion og Doom3 på rimelig innstillinger, som var med en Celeron 1.77GHZ og 1gig RAM (17 "widescreen laptop) Edit: Jeg vil ikke si at den er viet mer som deles hvis det har 1gig Her er en god gjennomgang av 7150M
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|