![]() |
|
| |||
| |||
| Killar, im fortfarande letar efter ett bättre kort för min budget .. mitt val är begränsade till dessa Grafikkort: 1) Intel GMA X3100 2) NVIDIA GeForce 7000M 3) NVIDIA GeForce 7150M 4) ATI Radeon X1250 5) ATI Radeon X1270 Vilka av dessa kort är det bästa grafikkort? Slutligen har jag att göra mitt beslut ... :) Bara om ett förtydligande .. Jag såg en Toshiba laptop på bestbuy.com och grafikkortet är ett ATI Radeon X1250 .. det står det att den har ett 128 MB dedicerad minne och upp till 831mb tilldelat av Windows Vista .. Men ive kontrollera andra webbplatser med samma grafikkort men didnt anges någon särskild minne .. är det möjligt att bestbuy.com hade gjort ett misstag? |
|
| |||
| |||
| Citat:
Lycka till på ditt nya inköp! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag har sett 7150m spela Oblivion och Doom3 på rimliga inställningar, som med en Celeron 1.77GHZ och 1gig RAM (17 "widescreen laptop) Edit: Jag skulle inte säga att det är dedikerade mer som delas om den har 1gig Här finns en bra genomgång av 7150M
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|