![]() |
|
| |||
| |||
| Hi im nyt! Woo! Jeg har en Dell Inspiron 6400 Intel Centrino 1,86 GHz 512 MB RAM XP Home SP2 80 GB HDD Kan nogen hjælpe mig med at finde ud af hvad min ombord grafik er indstillet til, og hvordan man kan ændre det? Takket James |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| XP eller Vista? (for at vise dig, hvordan du får vist GPU'en chipset). Du kan ikke ændre det. Velkommen også.
|
| |||
| |||
| Citat:
![]() XP Home Edition, Service Pack 2 Du kan ikke ændre det? du kan ændre det med min gamle pc. |
|
| |||
| |||
| Pokkers. Af en eller anden grund tænkte jeg du sætter "laptop" et sted i dit indlæg. Err ..... Ups? ![]() Start > Kontrolpanel > Udseende og Temaer > Vise > Indstillinger. Under pic af en skærm, det vil sige "Vise: " Under, at det vil citere dit kort / integrerede chipsæt.
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Citat:
den siger: Mobile Intel (R) 945GM Express Chipset Family ikke er sikker på, hvad det betyder |
|
| |||
| |||
| I dette tilfælde, nej, du kan ikke skifte ud den grafiske chipset. 1) Fordi det er en bærbar computer og der er ikke standardmodel for GPU's i bærbare computere. 2) Du har en integreret chipsæt.
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |