![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi im uutta! Woo! Olen Dell Inspiron 6400 Intel Centrino 1,86 Ghz 512MB RAM XP Home SP2 80 Gt kiintolevy Voiko kukaan auttaa minua selvittämään, mitä minun laivalla grafiikka on asetettu ja kuinka muuttaa sitä? Kiitos James |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Xp tai Vista? (näyttämään miten pääset lukemaan GPU piirisarja). Et voi muuttaa sitä. Tervetuloa myös.
|
| |||
| |||
| Quote:
![]() XP Home Edition Service Pack 2 et voi muuttaa sitä? voit muuttaa sitä mieltä vanha pc. |
|
| |||
| |||
| Saamari. Jostain syystä ajattelin asennat "kannettava tietokone" jossain blogitekstisi. Err ..... oho? ![]() Alku > Ohjauspaneeli > Ulkoasu ja teemat > Näyttö > Asetukset. Nojalla pic on näytön se sano "Näyttö: " Nojalla, että se lainata kortin / integroitu piirisarja.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Quote:
se sanoo: Mobile Intel (R) 945GM Express Chipset Family ole varma, mitä se tarkoittaa |
|
| |||
| |||
| Tässä tapauksessa ei, et voi swap pois grafiikka piirisarja. 1) Koska se on kannettava tietokone ja siellä ei ole standardoitu ulkoasun GPU: n kannettavien tietokoneiden kanssa. 2) Olet integroitu piirisarja.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |