![]() |
|
| |||
| |||
| Hi im new! Woo! Ik heb een Dell Inspiron 6400 Intel Centrino 1.86 Ghz 512MB RAM XP Home SP2 80GB HDD Kan iemand me helpen om erachter te komen wat mijn onboard graphics is ingesteld en hoe te veranderen? Dankzij James |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| XP of Vista? (te laten zien hoe je de GPU-chipset). Je kunt niet veranderen. Welkom ook.
|
| |||
| |||
| Citaat:
![]() XP Home Edition, Service Pack 2 kunt u niet veranderen? je zou kunnen veranderen met mijn oude pc. |
|
| |||
| |||
| Bugger. Om een of andere reden dacht ik je 'laptop' ergens in uw bericht. Err ..... oeps? ![]() Start > Control Panel > Vormgeving en thema's > Tonen > Instellingen. Onder de foto van een scherm zal het zeggen "Tonen: " Onder dat het citaat uw kaart / geïntegreerde chipset.
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Citaat:
het zegt: Mobile Intel (R) 945GM Express Chipset Family niet zeker weet wat dat betekent |
|
| |||
| |||
| In dat geval, nee, je kunt niet omwisselen de grafische chipset. 1) Omdat het een laptop en er is geen gestandaardiseerde lay-out voor GPU's in laptops. 2) U hebt een geïntegreerde chipset.
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Help! Help! Graphics en PSU Help | maxll3 | Grafische Kaarten & Monitors | 2 | 13 november 2009 05:13 |
| Grafisch | Mooseknuckle | Web Design, Hosting & SEO | 2 | De 1 juli 2008 06:29 |
| Graphics! | Ando913 | Grafische Kaarten & Monitors | 2 | De 3 februari 2008 12:27 |
| On-board grafische | schuur | Grafische Kaarten & Monitors | 2 | De 6 januari 2008 10:53 |
| Nieuw Grafisch, Nieuw PSU? | pandahead | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 30 nov 2007 11:21 |
| Thread Tools | |
| |